צילום שיר בן מבורך

ב"רנטו" המעדנייה המקוונת החדשה מהגליל, בחרו בקפידה את היצרנים הקולינריים המובחרים והאהובים מרחבי הגליל, אבל לא רק וערוכים לשלוח לכם את כל הטוב הזה, ארוז בקפידה לקראת פסח ובכלל, לפינוק בצימר, טיול בחיק הטבע או מתנה לבן דוד הפודי.

במרכז הארץ זה כבר עניין של שגרה, אבל רק החודש התחדשו תושבי הגליל במעדנייה מקוונת ראשונה העונה לשם רנטו, שהוקמה בכדי לספק פתרונות אירוח טעימים ומפנקים ממיטב יצרני הבוטיק- במשלוח עד הבית. רנטו מגיעה במשלוח מהיום למחר לכל בית אב בין מטולה לעפולה, רמת הגולן והגליל המערבי. מעדניית רנטו תגיע אליכם גם אם אתם גרים רחוק יותר- משלוחים לחיפה, עמק חפר, השרון ותל אביב – עד 5 ימי עסקים.

צילום: שיר בן מבורך

במהלך השנתיים האחרונות, ענף התיירות באזור הגליל והגולן פרח והתפתח הודות לאלפי מטיילים מכל רחבי הארץ שפוקדים את חבל הארץ הירוק והמשגע מדי שבוע בחיפוש אחר שלג, מפלים זורמים, מעיינות חמים ואטרקציות תיירותיות בשפע. לצידן של האטרקציות התיירותיות, הלכה והתפתחה תרבות קולינרית מקומית, נפתחו מסעדות, Food trucks ועגלות קפה.

מאחורי רנטו עומד מושיקו ממן, יזם קולינרי בעל ותק של כ-20 שנות עשייה קולינרית בתל אביב, במהלכן היה בעלים של מסעדות, בתי קפה וברים והובלת כמה מהיקבים המובילים בארץ – יקב רמת הגולן, הרי גליל ויקב ברבדו. חלומו של מושיקו היה לאסוף חומרי גלם מצוינים מיצרנים קטנים ומובחרים מרחבי הארץ ולהעניק באמצעות יצירתם הישראלית, פתרונות אירוח קולינריים ברחבי הצפון.

המעדנייה של רנטו מכילה מגוון יצרנים קולינריים מקומיים מרחבי הגליל – גבינות הצאן של "משק שוורץ" ממושב שדה אליעזר, לחמי המחמצת של מאפיית "שלום עלחם" מקיבוץ חולתה, יינות האיכות של "יקב רמות נפתלי" ו"כרם שבו" מג'יש, דבש משובח של "משק רייקין" ממושב שדה אליעזר, שקדים ופקאנים של "משק אבנעים" ממושב הזורעים ועוד מגוון עשיר של דליקטסים ופתרונות אירוח טעימים מרחבי העולם למטיילים ותושבי האזור.

לרגל פסח מציעה רנטו שלל תרונות אירוח קולינריים -מארזי שי כשרים לכבוד חג הפסח, כלי אירוח והלבשת שולחן, מארז פיקניק משמח לטיולים ברחבי הגליל והגולן,

מארז כשר לפסח במחיר 200 ₪ הכולל מגש מהודר- – יין אדום דואט יקב רמות נפתלי; 1/2ליטר שמן זית בית בד שחם כפר קיש; פקאן טבעי משק אבנעים מושב הזורעים; תערובת קפה פרימיום לאוהבי הקפה השחור, אגרוקפה שריגים; חרוסת תמרים ואגוזים 250 גרם משק לין.

עוד קצת על היצרנים :

איציק כהן, יקב רמות נפתלי – יינן וכורם ותיק שסיים לאחרונה את תפקידו כמנכ"ל ארגון מגדלי הפירות, מייצר שנים ארוכות יינות בעמק קדש שנחשב לאזור הגידול מהמובחרים בארץ.

עודד שוורץ, משק שוורץ – רועה צאן ויצרן גבינות מחלב כבשים הממוקם בשדה אליעזר. מספק גבינות למסעדות והמעדניות המובילות בארץ, בייצור קפדני ומגוון של 40 סוגי גבינות.

משק אבנעים במושב הזורעים – יצרני שקדים, פקאנים וקשיו כולל מרחים עשירים על טהרת שקדי המשק.

משק רייקין – יצרני דבש בשדה אליעזר מפרחי אקליפטוס – דבש עשיר, בייצור מוקפד וקטן במשק המשפחתי בשדה אליעזר

מאפיית שלום עלחם (לא בפסח) – עמית, אופה ותיק המייצר לחמי ומאפי מחמצת בסדנה קטנה של 40 מ"ר בקיבוץ חולתה ומשמח לבבות.

אגרוקפה – יצרני משריגים, שמלווים חקלאיים מרחבי העולם בגידול ירוק וסביבתי של פולי קפה וקולים בעצמם את הקפה בארץ.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן