קרן פרל

מסעדה אסייתית חדשה תיפתח השבוע בעופר גרנד קניון חיפה תחת השם: TOMOKA (טומוקה) – משמעות השם ביפנית היא חברות אמת. המסעדה החדשה תציע מטבח אסייתי עשיר ומגוון של מנות המוכנות בקפידה ע"י נבחרת של שפים עתירי ניסיון בתחום.

המסעדה המעוצבת ומשלבת חוויה קולינרית אחרת, תיפתח על שטח של 130 מ"ר ובהשקעה הנאמדת ב 2 מיליון ש"ח. המסעדה כוללת 120 מקומות ישיבה המשלבים 35 מקומות ישיבה על הבר לצד 85 מקומות ישיבה ליד שולחנות.

קרן פרל

התפריט של מסעדת טומוקה מגוון וכולל ממנות של סלטים אסייתים מרעננים, מרקים, מנות עיקריות המשלבות בשר עם אורז או אטריות, לצד מנות טבעוניות, סושי עם מנות הניגרי, סשימי וכמובן קינוחיים. בתפריט ניתן למצוא במחירים נגישים: כמו טונה מידורי רול ב 56 ש"ח, קליפורניה סלמון רול ב 50 ש"ח, טומוקה שירואי רול ב 51 ש"ח, קליפורניה סלמון רול ב 50 ש"ח,טומוקה ריינבו רול ב 56 ש"ח,טומוקה וג'י רול ב 46 ש"ח,טומוקה סלמון רול ב 52 ש"ח,סלמון טאקה רול ב 48 ש"ח, טומוקה סאנסט רול ב 51 ש"ח,באן בקר ב 58 ש"ח,סביצ'ה טומוקה ב 52 ש"ח,סלט קיאבטסו ב 32 ש"ח,סלט סאקיורי ב 38 ש"ח,איטריות פינאטסו ב 64 ש"ח, טאקה בקר ב 68 ש"ח, סלט מידוריקו ב 46 ש"ח, סלט זאסואו ב 44 ש"ח,מידורי דג ב 72 ש"ח , פאד תאי ב 59 ש"ח, דבאסאקי ב 34 ש"ח, טומוקה סלמון ב 89 ש"ח, קירו טופו ב 62 ש"ח.

קרן פרל

לדבריי ניר ברקן, מנכ"ל גרנד קניון חיפה : "כניסת מסעדת טומוקה לקניון הינה חלק ממהלך אסטרטגי, במסגרתו אנו מרחיבים את חווית הבילוי והקניות בגרנד קניון חיפה, במטרה להמשיך ולחזק את הקניון כמוביל בצפון הארץ".

אבי חגי, מבעלי מסעדת טומוקה מסר: "אנו מביאים לחיפה בשורה אמתית: חוויה קולינרית אסייתית מקורית שתשולב באוירה של בר משקאות עם הופעות ואירועים שונים כל שבוע מחדש."

קרן פרל

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן