צילום בשרים: עוז אוחיון

טעימת יינות מסדרת the WINDMILL Project ונתחי בשר משובחים – ט״ו באב בבמרכז המבקרים של ״יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית״ בשיתוף ״meat time״
בחמישי הקרוב יצוין ט״ו באב, וביקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית יקיימו במרכז המבקרים בטחנת הרוח בירושלים, ערב מיוחד שמיועד לזוגות בלבד.
בתפריט: טעימת חמישה סוגי יינות מ- the WINDMILL Project סדרת היינות
החדשה והמשובחת של ׳יקבי ירושלים אגודה חלקאית שיתופית׳, היקב היחיד בירושלים לצד ארוחת בשרים איכותית מבית היוצר של ׳meat time׳ שיחד יהפכו את חג האוהבים לחווית טעמים עשירה, מהולה באווירה מיוחדת במינה אל מול נופה הקסום של חומות העיר העתיקה.

צילום יינות: ארנון בוסאני

בתפריט:
מנת פתיחה: לחם עם 2 מטבלים (טחינה וסלסה עגבניות), סלט חסה בוויניגרט הדרים
סיגר דגים מרוקאי: דג קצוץ, כוסברה, בצל סגול וים של טחינה לבנה בליווי יין רוזה פרימיום זוכה מדליית זהב בתחרות אשכול הזהב 2022.
דנבר קאט של השמחות: שיזוף איטי במעשנה וסגירה בגריל פחמים, מוגש על פירה כמהין בליווי יין קברנה סוביניון רזרב 2018 מסדרת the WINDMILL Project.
פיקניה דרום אמריקאית: נתח בשר מהחלק האחורי של הפרה טעמי עומק של בשר לאנשים שמבינים עניין בליווי יין קברנה סוביניון כרם יחידני 2018 מסדרת the WINDMILL Project.
תעשו כבוד למלך: נתח אסאדו שנרדם במעשנה: בישול של 8 שעות בחום קבוע, מוגש עם צאנקים של תפוח אדמה לבן, בליווי יין פטי ורדו כרם יחידני 2018 מסדרת the WINDMILL Project
קינוחים: מיקס קינוחים ופירות העונה יוגשו למרכז שולחן בליווי יין שיראז מחוזק כרם יחידני 2019 מסדרת the WINDMILL Project
יום חמישי -11/8/22, שעה: 19:30, מחיר: 220 ש״ח לאדם
כתובת: ימין משה 4, משכנות שאננים
להרשמה: 053-9521819 / 052-5459422

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן