קרדיט בן יוסטר

 

לרגל יום הפסטה הבינלאומי, מסעדת פלומינו האיטלקית מירושלים מעדכנת את התפריט עם מבחר עשיר של מנות פסטה חדשות שמתווספות למנות הדגל של המסעדה.

להלן חלק מרשימת מנות הפסטה בפלומינו:

פנה פומודורו פסטה ברוטב עגבניות נאפוליטני ובזיליקום. 49 ₪ ; פסטה אלה סורנטינה פסטה אפויה על האבן, ברוטב עגבניות נאופליטני, חצילים צלויים וגבינת סקרמוצה. 52 ₪ ; טליאטלה ראגו פטריות לקט פטריות צלויות חתוכות גס, חמאה, שום, טימין, שום קונפי, שמנת, אורוגולה ומוצרלה רכה. 56 ₪ ; רביולי נרי פסטה שחורה במילוי ריקוטה המוגשת עם סרדין, פלפל חריף, עגבניות צרובות במחבת, יין לבן, בזיליקום וארוגולה. 58 ₪ ; טורטליני קסבייה פסטה טרייה במילוי קרם ארטישוק ירושלמי כמהין עם בצל סגול צלוי. 62 ₪.

פלומינו היא מסעדת טאפאס איטלקית שנפתחה לאחרונה בהובלת 4 חברי ילדות ירושלמים –

(מאיר חן, אלון וקובי רביע (אחים), ותמיר אוברגוט). המסעדה ממוקמת בירושלים ברחוב המלך ג'ורג' 41, מול המרחבים הירוקים של גן מאיר שרמן ומתאפיינת בחוויית אירוח עם ניחוח בינלאומי ואווירה חגיגית, כשהדגש הוא על יצירת חוויה נעימה ושמחה במעטפת של אוכל טעים. התפריט בפלומינו מורכב מצלחות קטנות מהן ניתן לנשנש לצד קוקטייל איכותי ומיוחד או להנות מארוחת ערב מלאה לצד בקבוק יין מתוך תפריט היינות המשובח.

כבר מילדות הבינו בעלי פלומינו, כי מקומות הבילוי בירושלים – הם טעם החיים. מאז ומתמיד הם זוכרים עצמם חולמים על מקום משלהם, אחד כזה שיהיה בו כל מה שהם אוהבים. יחד עם שף יוגב ירוס, בנו תפריט המשלב בין מנות איטלקיות קלאסיות למנות ים-תיכוניות.

פלומינו נותנת כבוד גם למטבח האיטלקי הקלאסי וגם לקהל שרוצה ליהנות מאווירה ירושלמית מגניבה, בוגרת ונעימה. עם "פריים לוקיישן" במרכז עיר הקודש, הבריזה הקרירה במרפסת, אוכל ואלכוהול איכותי, מכניסה פלומינו צבע חדש לעולם הבילוי הירושלמי.

תפריט המסעדה חלבי (בהשגחת רבני צהר), איכות וטריות חומרי הגלם במסעדה נמצאים בראש סדר העדיפויות וכל מנות הדגים מבוססות על דגים טריים שמגיעים למסעדה באופן יומיומי.

תפריט הקוקטיילים מהבר של פלומינו משלים את החוויה השמחה, לדוגמא : נגרוני וורמוט רוסו, קמפרי, ג'ין ביפאיטר ופרלינים של שוקולד מריר (39 ₪) ; פלמינגו ג'ין ביפאיטר, אפרול, ליצ'י, ג'ינג'ר ומלפפון (48 ₪); אספרסו מרטיני קלואה, וודקה ואספרסו (39 ₪) ; ביטר איט רום הוואנה קלאב 7 ,קמפרי ופסיפלורה (48 ₪) ; דירטי דקירי רום הוואנה קלאב 3 ,למון גראס ואננס (42 ₪)

PALOMINO – בהשגחת צהר

שעות פתיחה: א'-ה' – 17:00-00:00 | ו' – 09:00-15:00 | ש' – שעה לאחר צאת שבת – 00:00.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן