צילום יחצ

מסעדת הולה הולה הכשרה בניצוחו של השף שקד פחימה תגיש בערב חג האהבה ט"ו באב, יום חמישי ה- 11 באוגוסט, מנות ספיישל רומנטיות משלל גבינות והדגה היומית לצד שמפניה לאורך כל הערב וורדים לכל שולחן. בין המנות בהולה הולה ניתן למצוא: טרטר דג מוסר ים, גבינה לבנה, סומק, נענע, עירית, צ׳ילי אדום ושמן ירוק 57 ₪ ; ברוסקטת ”הולה הולה" טונה אדומה סלסלת עגבניות ואיולי שום 68 ₪ ; שווארמה דג מוגש על גבי שיפוד, על מצע של יוגורט עמבה ואהבה 63 ₪ ; טורטליני גבינות ברוטב שמנת כמהין, חמאה צהובה ופרמז‘ן 70 ₪ ; ריזוטו חמישה סוגי פטריות כמהין וגבינת פרמז'ן מגורדת 68 ₪ ; פסטה שמנת וכמהין פסטה טליאטלה, פטריות פורטובלו, שום קונפי, גבינת פרמז‘ן וערמונים 75 ₪ ; קינוח זוגי ועוד..
מהבר של הולה הולה מבחר קוקטיילים קיציים לדוגמא: בינת אלימן בלוודר וודקה, מחית מנגו ולימון 59 ₪ ; חביב גלבי אספולון טקילה, תות ונענע מתקתק ואלגנטי 58 ₪ ; אבא שמעון קפטן מורגן ספייס, אננס וסירופ אלדרפלאוור, טרופח מרענו 55 ₪ ; איילת חן טנקרי פסיפלורה, מלפפון נענע וטוניק מזרח תיכוני. ג'ין וטוניק מתוחכם 59 ₪ ועוד..

אודות המסעדה
הולה הולה היא מסעדה חלבית כשרה, המשלבת בין חוויה יוקרתית לאווירה שמחה ותוססת בניצוחו של השף שקד פחימה. המסעדה החבויה בתוך סמטאותיו של שוק הכרמל מציעה הרמוניה מושלמת של אוכל טוב ואווירת שוק כשהקונספט המרכזי העומד מאחורי סוד האירוח הוא שילוב מנצח בין מנות אלגנטיות נפלאות לאווירה ישראלית אותנטית, המעניקה חוויה קולינארית אקסקלוסיבית. למסעדה תפריט חלבי כשר הכולל מנות ים תיכוניות המשלבות דגים וגבינות, ותפריט קוקטיילים עשיר ומיוחד.
המעצב ריף פלח עיצב את המסעדה בלוק מודרני איכותי עם הרבה אלמנטים של עץ, קירות מעוטרים וגופי תאורה מעוצבים ומתאימה להרכבים שונים של סועדים. בחלל המרכזי של המסעדה ניצב בר אלכוהולי מרשים, המתאים לצעירים שרוצים ליהנות גם מאלכוהול, וכוללת גם פינות שקטות יותר לזוגות, ושולחנות לארוחה משפחתית או חברים.
מידי יום שישי הולה הולה הופכת לטברנה יוונית חגיגית. מנות ספיישל, זמר יווני אורח יכניס את כולם לאווירה הנכונה ויעשה שמח עם מוזיקה יוונית אותנטית.

צילום יחצ

OLA OLA
רחוב יחיא קפח 3, ת"א
טלפון : 050-9322445
שעות פעילות: ראשון – חמישי: 12:00 עד אחרון הלקוחות
שישי: 12:00-16:00

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן