קרדיט צילום דוד שושן

בערבי Wine & Dine עולם הקולינריה נפגש עם עולם היין. בחודשים הקרובים יתארחו במקום שפים ויקבים מובילים לערב שכולו אוכל משובח ויינות מיוחדים באווירה אינטימית. השפים המתארחים ייצרו מנות חדשות ויבנו תפריט ייחודי ואקסלוסיבי במיוחד לאותו הערב, אשר יותאם בצורה מושלמת למשקה המוביל של המקום- היין ולאווירה הייחודית המאפיינת את המקום.

בימים ראשון-שני (6-7.3.2022) ייערך אירוע קולינרי מוקפד הכולל ארוחת שף בת 5 מנות וקינוח של השף דוד שושן אשר יצר מנות חדשות ובנה תפריט אקסלוסיבי אשר הותאם בצורה מושלמת ליינות המובחרים של יקב תבור (ביניהם הויינמייקר סלקשן 2015, טנאט כרם שיפון 2016 ועוד..) התפריט כולל מגוון מנות ייחודיות, לדוגמא:
קרפצ'יו דג ים, קונפי תות שדה ובלסמי מיושן, פסטו ארגולה ושקדים קלויים יוגש עם יין רוזה ברברה – אדמה ; ברוסקטה זוקיני סיציליאנים צלויים בתחמיץ יין לבן ואורגנו, מוסר ים מפורק וקרם עגבניות יוגש עם יין ויונייה כרם שיפון 2018 ; רביולו ממולא עשבי בר וריקוטה ברוטב אגוזים ופקורינו פסטה ממולאת עולש, תרד, עלי מנגולד וריקוטה. מוגשת עם רוטב אגוזים, שמן זית וגבינת פקורינו (כבשים) יוגש עם יין טנאט כרם שיפון 2016 ; ניוקי אלה רומאנה מוגשים על קרם אפונה ובזיליקום ניוקי עשויים מסולת וחלב, מוגשים על קרם עדין של אפונה ובזיליקום ופרמג'אנו קריספי יוגש עם יין ווינמייקר סלקשן 2015 (סירה ומרסלאן) ; קינוח קרם מסקרפונה, אגוזי לוז, אגסים וקראמבל קקאו.
עלות למשתתף: 300 ₪. להזמנת מקומות: 03-5333213

קרדיט צילום חיים יוסף

ביום שלישי 22.3.2022 בשעה 19:30 נקיים ערב יינן ייחודי ומעניין עם מבחר יינות של יקב תבור והיינן אור.

במהלך החודש הקרוב יוגשו מבחר בקבוקים מיוחדים:
רוזה ברברה | כוס: 34 ₪ בקבוק: 120 ₪
ורוד רענן ועשיר בטעמים. מכרמי היקב ברמת הגולן.
אקו לבן | כוס: 48 ₪ בקבוק: 175 ₪
שילוב מלטף בין שרדונה, שנין בלאן ורוסאן. היין עבר יישון ארוך על גבי השמרים ובחביות עץ לתוספת מורכבות ומרקם של קטיפה.
אקו אדום | כוס: 48 ₪ בקבוק: 175 ₪
שילוב מאוזן ומפנק בין קברנה סוביניון, מרלו, סירה וקברנה פרנק. יישון של 18 חודשים בחביות עץ הוסיפו מורכבות ועניין ליין.
טנאט כרם שיפון 2016| כוס: 67 ₪ בקבוק: 260 ₪
היין היחיד בארץ מהזן המוביל של אורוגוואי. גדל בצפון רמת הגולן ומפיק יין מחוספס וייחודי עם טעמים שוקלדיים בלתי רגילים.
מלכיה 2018 | כוס: 118 ₪ בקבוק: 450 ₪
יין הדגל של יקב תבור מכרם יחיד בגליל של קברנה סוביניון. עשיר ועוצמתי, מלא בטעמים ומרוכבות. כל דקה בכוס תעזור ליין לחשוף פנינים נסתרות.
ווינמייקר סלקשן| כוס: 118 ₪ בקבוק: 450 ₪
בחירת היינן 2015 – היין של הייננים של יקב תבור, חיבור מדוייק וחסר פשרות בין סירה ומרלסאן אשר הוליד חוויה חד פעמית מלאת טעם ואופי. כמות מוגבלת בהחלט.

צילום יחצ

הטייסטינג רום, בר יין עדכני ומתוחכם הממוקם במבנה טמפלרי עתיק ומציע לקהל הרחב כרטיס כניסה לעולם היין. הבר מציע חווית בילוי ייחודית של שתיית יינות משובחים שמתאימה מאד לכאלו שעוד לא גילו מהו היין המועדף עליהם ורוצים להתנסות במגוון רחב של יינות – מקבלים כרטיס מגנטי, קוטפים גביע יין מהמתלים המיוחדים ומוזגים ממגוון היינות באופן עצמאי, מערכות מזיגה אוטומטיות וחדשניות המונעות מהיין להתחמצן לאחר שנפתח, בכל רגע נתון 32 יינות שונים ממתינים לטעימה, בחצי כוס או בכוס. ניתן גם להזמין בקבוק יין לשולחן מתוך מגוון של מעל 400 יינות כשרים מהארץ ומהעולם, ממעל 30 יקבים שונים. ביניהם: שילה, פסגות, טפרברג, לוריא, הר אודם, טוליפ, קסטל, יפו, תבור, פלם, דלתון, ירדן.
לבאי המקום הזקוקים להסבר והדרכה מוצע שירות סומלייה שעוזר לבחור את היין לפי סגנונות, טעמים, תחושות ואזורים גיאוגרפיים. במקום חדר טעימות פרטי. במתחם ייערכו גם סדנאות ואירועי יין קונספטואליים בשיתוף מיטב היקבים בישראל, אירועים פרטיים ורכישת יינות הביתה.
רח' אליעזר קפלן 36, שרונה, תל-אביב. להזמנת מקום: 3-5333213 0

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן