צילום- Barpic

קפה ריטואל, הממוקם בפארק הייטק בר לב שבגליל, משיק תפריט בראנץ' חדש ומפנק שיוגש בימי שישי בלבד לצד תפריט צהרים עשיר שמוגש במהלך השבוע, ויציע לאורחיו חוויה קולינרית מיוחדת, המשלבת מטעמים באווירת המקום אל מול האווירה הרגועה והנוף הפסטורלי המהפנט של הגליל.

בית הקפה, המעוצב בסגנון כפרי, משתרע על 280 מ"ר ומשקיף על הגבעות הירוקות של הגליל. השפעת האזור ניכרת גם בתפריט החדש שנבנה בהתאם לאווירה הגלילית וכוללת מנות בסגנון חלבי גלילי עם נגיעות יווניות וים תיכוניות, ומנות המבוססות על חומרי גלם מקומיים.

תפריט הבראנץ' החדש מציע תפריט חלבי ומנות עשירות ומגוונות, הכוללות מנות פתיחים, דגים, מאפי בוקר, כריכים, וסלטים מרעננים. לצד האוכל יש במקום תפריט יינות בוטיק ישראליים עשיר וקוקטיילים צבעוניים.

צילום- Barpic

בין המנות: קרואסון חמאה, תרד ופטריות בחמאה סלמון מעושן וביצה רכה ברוטב הולנדייז, ניוקי עבודת יד עם פילה דג ים, דוסה- קרפ הודי במילוי תפוחי אדמה בצל ואפונה צ'אטני קוקוס עדשים עם ירקות ותבלינים, טורטליני גבינות עבודת יד פטריות שמן בצל ירוק פיקורינו, פלאק שקשוקה עם גבינת חלומי, ביצים רכות ולחם נאן, בורקס תוניסאי עם טונה, לבנה, לימון כבוש, ביצה קשה, תפוחי אדמה קריספי, ממרח אריסה ודלעת שרופה בטאבון עם תבלינים מיוחדים ועוד…

בנוסף מציעים בריטואל מגשי אירוח עשירים ומפנקים לכל אירוע ובמהלך השבוע ניתן להנות מארוחות חלביות במסגרת תפריט עסקי.

צילום- Barpic

ביום שישי, ה-24.6, יתקיים אירוע ההשקה הרשמי לתפריט החדש, במסגרתו כל האורחים יקבלו משקה ראשון- כוס יין / קוקטייל, על חשבון הבית שייהנו גם מהופעה של להקה מקומית.

קפה ריטואל ממוקם בתוך פארק הייטק בר לב, בגליל במיקום מרכזי ואסטרטגי, צמוד לתחנת רכבת אחיהוד, על הכביש הראשי בין עכו לכרמיאל. טווח מחירים: 70-110 שקל

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן