צילום יחצ

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמובילים בעולם – משיקה: סדרת קרקרים ROKA – רוקה מהולנד, הכוללת 5 טעמים שונים וידועים באיכותם וטעמם הייחודי עם פופולאריות רבה בהולנד ובעולם.

הקרקרים פריכים, בטעמים מעודנים, בעלי מתכונים אותנטיים משנת 1949 מהולנד, וכוללים תכולה גבוהה של גבינות איכותיות משובחות כמו: גאודה הולנדית, צ'דר, אמנטל ופרמז'ן, ללא שימוש בתוספים או בחומרים משמרים. הם עשויים מבצק עלים מעודן, גבינות ומרכיבים איכותיים נוספים, המציעים טעם גבינה עז ודומיננטי הנמס על הלשון.

מותג ROKA נוסד בהולנד בשנת 1949 על ידי ג'ו רודנריז שיצר את המתכונים הייחודיים עם משפחתו ודוגל בכך שהחך שלנו מתפתח לאכילה הרבה יותר הרפתקנית מבעבר, כאשר שילובי מרכיבים בלתי צפויים הפכו לנורמה החדשה. ROKA פועלים בשיטה המבוססת על העיקרון שמזונות משתלבים היטב אחד עם השני כאשר הם חולקים מרכיבי ארומה עיקריים. חוש הריח שלנו אחראי ל-80% מחוויית הטעם שלנו, מה שהופך את הניחוחות למניע מרכזי ביצירת שילובי מזון.

הקרקרים שיושקו:

קרקר גבינת גאודה: עשוי מבצק עלים מעודן (90 שכבות), 30% גבינת גאודה ישנה שהתבגרה בקפידה רכיבים: קמח חיטה (גלוטן), גבינת גאודה (30%) (חלב), שומנים צמחיים (דקל, קוקוס) ושמן צמחי (לפתית), מלח. המחיר: 15.90 ₪, תכולה 70 גרם.

קרקר גבינת צ'דר עם בצל: קרקר פריך עם בצל ובצק עלים מעודן עם 30% גבינת צ'דר אמיתית. הבסיס העדין של גבינת צ'דר שהתבגרה משולב עם טעם מעט חריף, מעט מתוק של בצל בקריספי הגבינה הללו. את הטעם משלים רמז עדין של שום, כדי לספק את הטעם המעודן ביותר. רכיבים: קמח חיטה (גלוטן), גבינת צ'דר (30%) (חלב), שומנים צמחיים (דקל, קוקוס) ושמן צמחי (לפתית), בצל (2%), מלח, שום. המחיר: 15.90 ₪, תכולה 70 גרם.

קרקר גבינת פרמיג'אנו רג'יאנו: מיוצר עם 20% פרמיג'אנו רג'יאנו אמיתי שהתבגר במשך 24 חודשים מאיטליה. אחד המאפיינים המיוחדים של קרקר הגבינה הזה הוא הטעם המתקתק והארומטי. כמובן שגם תזהו מיד את הפריכות המאפיינת את כל מוצרי ROKA. רכיבים: קמח חיטה (גלוטן), שומנים צמחיים (דקל, קוקוס) ושמן צמחי (לפתית), גבינת PDO Parmigiano Reggiano (20%) (חלב), מלח. המחיר: 15.90 ₪, תכולה 70 גרם.

מקלות גבינת גאודה: מקלות הגבינה הנאפים מאותו בצק עלים מעודן (90 שכבות) ומעל 30% גבינת גאודה ישנה שהתבגרה בקפידה, כשהגבינה פריכה. עם זאת, המאפה נחתך בדרך שונה, וכתוצאה מכך נוצרת הצורה המיוחדת. רכיבים: קמח חיטה (גלוטן), גבינת גאודה (30%) (חלב), שומנים צמחיים (דקל, קוקוס) ושמן צמחי (לפתית), מלח. המחיר: 15.90 ₪, תכולה 80 גרם.

מקלות גבינת גאודה עם זרעי צ'יה: מקלות הגבינה הנאפים מאותו בצק עלים מעודן (90 שכבות) ומעל 30% גבינת גאודה ישנה שהתבגרה בקפידה, כשהגבינה פריכה. עם זאת, המאפה נחתך בדרך שונה, וכתוצאה מכך נוצרת הצורה המיוחדת. למקלוני הגבינה הללו יש ציפוי של זרעי צ'יה המעניקים טעם נייטרלי מעט אגוזי, המשתלב בצורה מושלמת עם הטעם של גבינת גאודה. רכיבים: קמח חיטה (גלוטן), גבינת גאודה (30%) (חלב), שומנים צמחיים (דקל, קוקוס) ושמן צמחי (לפתית), זרעי צ'יה (4%), מלח. המחיר: 15.90 ₪, תכולה 80 גרם.

ניתן להשיג ברשתות המזון ובסניפי רשת טיב טעם הפזורים ברחבי הארץ

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן