צילום: יחצ

השמן ללא חומרים משמרים וזכה במעלה מ-25 פרסים בתחרויות בינלאומיות ב-4 השנים האחרונות

 

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מותגי מזון בינלאומיים, משיקה לקראת חג ראש השנה –שמן זית כתית פרימיום, של המותג היווני OLEUM CRETE , השמן בכשרות EK ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מדובר, בשמן איכותי ללא חומרים משמרים. בעל טעם וארומה עדינים מאוד, חומציות שאינה עולה על 0.5%, מיוצר בשיטת המיצוי הקרה בבית בד מודרני לשמן זית ובהתאמה מלאה לתקני הבריאות והגסטרונומיה הבינלאומיים.

 

שמן הזית מגיע מעמק מסרה בדרום כרתים והוא מוצר מוגן של יעד מקור (Messara P.D.O.) השמן זכה בלמעלה מ-25 פרסים בתחרויות בינלאומיות ב-4 השנים האחרונות, מה שהופך אותו לאחד משמני הזית המוענקים ביותר בעולם.

שמן הזית מיוצר מ- 100% זיתים מסוג קורונייקי. תנאי לחיצה: מיצוי קר, טמפרטורת איבוד עד 27 מעלות צלזיוס, זמן חיטוי עד 40 דקות, צבע: ירוק זהוב, ובעל חריפות מעודנת, מרירות מודגשת ופירותיות שמאזנת את הכל בטעם עוצמתי  ומצוין לתיבול סלטים ומאכלים, מתאים גם לבישול ואפייה.

 

חברת Oleum Crete מייצרת שמן זית באיכות גבוהה, עם ניסיון רב שנים בתחום ייצור שמן הזית, היסטוריה שהחלה ב-1983 על ידי Kydonakis Bros, הפועלת כיום במתחם המשתרע על פני 8,000 דונם, עם מכונות חדישות וציוד מלא ותשומת לב מיוחדת לתהליך נכון של זיתים, להפקת שמן זית כתית טהור ואיכותי.

על פי חזון החברה, ייצור שמן זית הוא דבר שצריך להתייחס אליו ברצינות ולהתייחס אליו בתשומת לב מרבית, על מנת להבטיח שמאפייניו יישארו ללא שינוי לאחר כל התהליך. את שמן הזית הכתית מעולה שלהם הם מייצרים בעצמם, בשיטת מיצוי קר, מזיתים המעובדים באזורים ההרריים וההרריים למחצה של דרום כרתים.

 

שמן זית יווני כתית ישווק באריזות פח של 750 מ"ל במחיר:  49.90₪  ו- 1 ליטר , במחיר: 59.90₪

את שמן OLEUM CRETE ניתן להשיג:  בסניפי רשת טיב טעם ברחבי הארץ ובמעדניות המובחרות.

צילום: יחצ

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן