סדרת הגבינות כוללת 5 טעמים שונים עם דאבל קרם בשלות ורכות, ללא לקטוז, ללא גלוטן וצמחוני. ומגיעות במארז ייחודי שומר טריות.

 

 

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מותגי מזון בינלאומיים,  משיקה בישראל מותג גבינות פרימיום – ברייט  Briette מבית KASEREI גרמניה. ללא לקטוז, ללא גלוטן וצמחוני.

 

מדובר במוצרים איכותיים במיוחד, גבינות ברייט עשויות מחלב מפוסטר איכותי מפרות הרעות באזור אלגאו השופע בבוואריה, גרמניה. כל גלגל גבינה של ברייט מבשיל לשלמות ולאחר מכן נאטם באריזת הגנה חדשנית כדי להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר ובשלות מושלמת בזמן הרכישה.

 

ברייט היא סדרת גבינות בשלות ורכות-תמיד, גבינות דאבל קרם, מובחלות לשלמות, במארז ייחודי השומר על הטריות. גבינת ברייט נבדלת משאר הגבינות הרכות והבשלות הארוזות מראש בצורת האריזה שלה: האריזה הטרייה הייחודית מבטיחה שהגבינה תמצא במצב הקרמי המושלם שלה לאורך כל חיי המדף של המוצר.

 

סדרת הגבינות ברייט כוללת חמישה טעמים שונים: קרמית עדינה – גבינה דאבל-קרים עשירה, עדינה ורכה בבשלות מושלמת. קרום חיצוני לבן ואכיל וגוף רך ומפתה. קרמית כחולה – גבינה בשלה ורכה תמיד עם נגיעה נפלאה ומדויקת של עובש כחול. קרום לבן, אכיל וצהוב-לבן, פנים רך עם פסים קלים מאוד של עובש כחול. קרמית-חמאתית אדומה – גבינה בשלה ורכה תמיד עם טעם חמאה ומרקם חמאתי, נפלא ויוצא דופן. קרום כתום, אכיל ופנים צהוב-לבן, רך ועשיר. מעושנת (Smoky) – גבינה בשלה ורכה תמיד עם טעם וארומה מעושנים שאי אפשר לעמוד בפניהם. קרום לבן, אכיל וחלק פנימי רך צהוב-לבן. ריבת חלב (דולסה דה לצ'ה) – גבינה בשלה ורכה תמיד עם תווים ייחודיים של קרמל ושמנת מלוחה. קרום לבן, אכיל ופנים רך, צהוב-לבן.

 

מחיר מומלץ לצרכן : 24.90 ₪, 125 גרם.

 

האריזה הייחודית של גבינת ברייט שומרת לא רק על מראה ומרקם הגבינה, אלא גם על הקרום שלה: קרום לבן, רך ועדין במיוחד, שמתאים גם למי שפחות אוהבים טעמי קרום עובש לבן; מושלם לכולם. כל גבינה ארוזה באריזה חיצונית צבעונית ומודרנית שמתארת בצורה ברורה ומתארת חזותית איזה סוג גבינה יש בפנים. החלון המשולש בחזית האריזה מתפקד כ"חלון לרעננות" ומאפשר לצרכן להתרשם בעצמו ממראה הגבינה ומידת ההבשלה שלה, ועוד.

 

גבינות BRIETTE לא מכילות לקטוז הודות לתהליך ההבחלה הטבעי שהן עוברות במהלך ייצור הגבינה. הגבינות כולן נטולות גלוטן באופן טבעי ומכיוון בייצורן משתמשים באנזים שאינו בא מן החי, הן 100% ידידותיות לצמחונים.

סדרת הגבינות ברייט מיוצרת על ידי יצרנית הגבינות עטורת הפרסים Käeserei Champignon, חברה בת 100 שנה בבעלות משפחתית שבסיסה בבוואריה, גרמניה. Käserei Champignon היא היצרנית של מותגי גבינות מיוחדים איקוניים רבים, כולל קמבוזולה, שמפיניון, רוג'ט, ועוד ועוד.

 

חברת ישרקו הנה חלוצה בתחום ייבוא הגבינות לישראל והיא מייבאת מאות מוצרים המגיעים מכל מעצמות הגבינה העולמיות. החברה מייבאת גבינות גורמה ואיכות אמיתיות – גבינות PDO, גבינות פטנט ועוד. בין המדינות מהן מייבאת ישרקו: צרפת: ברי, קממבר, מורבייר, ראקלט . בריטניה: סטילטון, פייב קאונטיז, צ'דר איטליה: גורגונזולה, פקורינו לסוגיו, קשקווליו, פרמזן וגראנה פדאנה, טלג'יו ספרד – איבריקו, מנצ'גו, קברה ביין , שוויץ : אמנטלר, גרוייר, ראקלט הולנד, גרמניה ועוד.

 

 

את גבינות ברייט ניתן להשיג:  בסניפי רשת טיב טעם ברחבי הארץ ובמעדניות המובחרות.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן