התפריט המושלם לאירוע יוצא דופן
קרדיט : דולצ'ה ויטה

ההבדל בין אירוע טוב למוצלח? טמון באוכל אותו תגישו לאורחים. אין ספק, המשפחה והחברים מתכנסים באולם האירועים כדי לקחת חלק בשמחתכם – ולהפוך את המעמד למשמעותי. עם זאת, אין זה מספיק לבחור באולם אירועים מרשים, לתכנן את המוזיקה שתושמע ברקע ולבחור את הלבוש למסיבה. כיום, כולם מזהים את חשיבות האוכל שמוגש בחגיגה – מתוך הבנה כי תפריט טעים, טרי ומשובח יהפוך את המסיבה לבלתי נשכחת.

כאשר ישנה סיבה למסיבה, אנו ישר נזהה את ההזדמנות לשמוח – ולארגן הפקה מרשימה. החל מברית ובריתה, בר מצווה ובת מצווה, חתונה, מסיבת אירוסין ועד מסיבת יום הולדת – הפקות אלו ואחרות דורשות מאתנו תשומת לב מרבית לפרטים רבים – כאשר תכנון תפריט האוכל מחזיק במקום של כבוד. מתעניינים בכל הנוגע אל קייטרינג לאירועים? על מנת להגיש מנות טעימות וטריות לאורחים, שלא יפסיקו ללקק את האצבעות, צרו קשר עם דולצ'ה ויטה. קייטרינג זה מציע שירות איכותי מהמעלה הראשונה. צרו קשר עוד היום, ויחדיו נבנה תפריט אוכל מיוחד, לא שגרתי ובעיקר – טעים.

 

לבנות את תפריט האוכל בהתאמה מושלמת לחגיגה

אמנם פשוט למדי להיקלע לשגרת יום-יום, אך הרגעים החשובים לנו באמת הם אלו שאנו מבלים לצד קרובי משפחה וחברים. בהתאם, מומלץ ואף רצוי לבלות כל רגע ורגע איתם – כולל האירועים החשובים ביותר. החל מחתונה, בר ובת מצווה ועד מסיבות יום הולדת – על מנת להפוך את המעמד למסיבה יוצאת דופן ואיכותית, מומלץ להזמין קייטרינג חלבי לאירועים. כך, תוכלו להזמין את כל האורחים החשובים ביותר עבורכם – גם את אלו השומרים על כשרות וגם את אלו הצמחונים.

בכל הנוגע אל הזמנת מגשי אירוח לאירועים, מגשי אירוח חלביים, טעימים וכשרים, רצוי לקחת בחשבון מספר היבטים מרכזיים. ראשית, רצוי לבחון מהו התקציב העומד לרשותכם. בנוסף, רצוי להתרשם מהמגוון שמציעה דולצ'ה ויטה; מגוון מרשים ומיוחד לכל הדעות – ולבחור מתוכו את המנות הרלוונטיות לאירוע שלכם. כך, לאורך תהליך זה, תוכלו ליצור תפריט אוכל מרשים ומשביע.

 

מחפשים את הביס המושלם? רק עם דולצ'ה ויטה!

לצד שירותי קייטרינג חלבי, ניתן לפנות אל דולצ'ה ויטה גם לצורך הזמנת קייטרינג בשרי כשר. יחדיו תגישו לאורחים מנות עסיסיות ומלאות טעם, כאלו שיעלו חיוך על פני המוזמנים – ללא כל ספק. דולצ'ה ויטה מספקת שירותי קייטרינג מרשימים וחסרי פשרות, מחזיקה בניסיון רב – ופועלת במקצועיות. לפרטים נוספים התקשרו – 050-8210710

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן