צילום שירן כהן שי

השף גיא פרץ, שף בינלאומי המתמחה במטבח הים תיכוני ומטבח מרוקאי עילי, מתרחב עם סניף חדש מבית היוצר של המותג "סלון יווני" באשדוד, המבוסס על נתחי בשר משובחים, מהדרין, בפיקוח איגוד הרבנים בישראל. בסניף האשדודי משלב פרץ בין 2 האהבות שלו – מטבח יווני ובשרים.
כדור שלישי לשושלת קצבים, פרץ המזוהה עם עולם הבשר ומחבר רבי המכר "ספר הגריל של גיא פרץ" ו"ספר הבשר של גיא פרץ", החליט לשלב בין העולמות הקולינריים האהובים עליו. כעת הוא חוזר למגרשו הביתי, עיר הנמל אשדוד, שהיתה עד כה מזוהה מבחינה קולינרית בעיקר עם מסעדות דגים מהמובילות בישראל, וכעת יוכלו תושבי האזור ליהנות גם מהעולם הקולינרי של בשרים ותפריט יווני.

צילום שירן כהן שי

המסעדה, המעוצבת בסגנון של חללים וחדרים פרטיים בעיצוב יווני ים-תיכוני, מקבלת את פני האורחים עם ויטרינת בשר שעושה כבוד לענף הבשר בישראל, עם נתחי בשר ייחודיים הן מגידול מקומי והן בייבוא מכל רחבי העולם. הנתחים עוברים טיפול יוצא דופן: גידול, קיצוב ויישון בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
מסעדת בשרים יוונית של השף גיא פרץ, מציעה חווית בשרים יוקרתית עם תפריט סובב ים תיכון. בין המנות הבולטות בתפריט הערב, לצד מאזטים יווניים קלאסיים, דליקטסים ולחמים טריים: טרטר בקר "איסטנבול" על קרח גרוס, סיגר מח עגל עם אריסה ולימונים כבושים, דולמדס – עלי גפן מגולגלים בעבודת יד, פאווה יוונית המפורסמת, בגרסאות חדשניות ומקוריות- קרם אפונה צהובה חמים במגוון טעימים שכיף לנגב עם הפיתה היוונית המיוחדת, חרבות סובלאקי מנתחים מובחרים ונתחי סופר פרימיום שתלויים בויטרינת הבשר המהודרת.

צילום גדי אוהד

תפריט האוכל מלווה בתפריט יין עשיר המתבסס על יקבים ישראלים ובינלאומיים כשרים, כמו גם למעלה מ-20 סוגי אוזו ממגוון הטברנות היווניות המובילות, וקוקטיילים ים-תיכוניים מרעננים.
המסעדה מעוצבת בעיצוב אקסקלוסיבי ומציעה שלושה חדרי אירוח לאירועים פרטיים ועסקיים בסטנדרט גבוה, היכולים להכיל החל מ-10 איש עד כ-180 אורחים. החדרים מאובזרים בהגברה וציוד טכני מתקדם כשברקע פסקול של נעימות יווניות קלאסיות ופעם בשבוע מתארח נגן בוזוקי שעוזר לקהל להפליג למחוזות רחוקים.
תפריט יווני בשרי תפריט מהדרין בפיקוח איגוד הרבנים בישראל
ימים א'-ה', 18:00-23:00, רחוב הטיילת 32 אשדוד
סלון יווני, חוויה קולינרית יוונית-ים תיכונית, מלון West אשדוד

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן