צילום: אסף לוי

הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את מותג הקוניאק מיוקוב בישראל. ומשיקה את: MEUKOW WILD BERRY, מיוקוב ליקר קוניאק פירות יער.

מיוקוב קוניאק כחלוצים ומובילי שינוי תדמיתי של המשקה הקלאסי, מקדמים שינוי תפיסתי בשנים האחרונות ויצרו קטגוריית משנה בעולם הקוניאק – ליקר קוניאק. מיוקוב הם היחידים לייצר ליקר קוניאק – קוניאק מתובל בתמציות טבעיות ובאחוד אלכוהול נמוך מהרגיל – 30% בלבד.

בשנות ה-50 של המאה ה-19, הצאר אלכסנדר ה-2 שלח את שני האחים לבית מיוקוב אוגוסט וגוסטב לצרפת, על-מנת לדאוג להספקת קוניאק סדירה לבית המלוכה הרוסי. שני האחים החלו לייצר קוניאק איכותי לא[ספקה בלעדית לבית המלוכה. עם השנים החל הקוניאק לזכות בהערכה רבה ובעקבות כך הוחלט לשווקו גם מחוץ לבית המלוכה. כיום בית מיוקוב בבעלות משפחת קוסטה מובילים שינוי תפיסתי בעולם הצריכה של משקאות הקוניאק בכלל ובתדמית מיוקוב בפרט.

מיוקוב ליקר קוניאק פירות יער מורכב מהקוניאק המוכר של מיוקוב המיוצר מזיקוק כפול של יין ותמציות טבעיות של פירות יער. לאחר שהענבים הופכים ליין הם עוברים זיקוק דודי כפול ומשם מוכנסים לחביות עץ אלון צרפתי ליישון למשך שנים ארוכות. ערבוב הקוניאק נעשה רק מאותן חביות שהגיעו לשיאן, ומוכן למיזוג עם התמציות לפיתוח הליקר קוניאק.

מיוקוב ליקר קוניאק פירות יער, בעל צבע סגול עם נגיעות אדמדמות. עם ארומה של פירות, אוכמניות, שזיפים, תבלינים חמים ועוד. מתוק אך, רענן ועוקצני. מתאים מאוד לשילוב עם קוקטיילים או כשתייה עם קרח.

מיוקוב ליקר קוניאק פירות יער, מצטרף למשפחת מיוקוב הרחבה – VS, VSOP, XO, אייקון ואקסטרה ובפרט למשפחת הליקר קוניאק של מיוקוב שכוללת את האספרסו והונילה.

מחיר מומלץ : 139 ₪ , אלכוהול בנפח : 30% טמפרטורת שתיה: עם קרח.

את קוניאק מיוקוב, ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן