צילום: יחצ

לכבוד חגיגות 125 שנה למזקקת TOMATIN טומאטין, הסקוטית מבית ישרקו משיקים: מארז חדש מהודר במהדורה מוגבלת וחד פעמית לוויסקי טומאטין 12 שנה.

את המארז איירה אמילי הוגארת' שביקרה במזקקה שבסקוטלנד ויצרה איור ייחודי לציון יום השנה. עיצוב המארז אוצר בתוכו מפתחות ורכיבים הלוכדים את ההיסטוריה של המזקקה, ענפי ערער ופירות יער, שעורה ודרדרים, כל אחד מהם מייצג שלבים שונים בהכנת הוויסקי שלנו והסיפורים שמאחוריו. מערבולת המים שעוברת דרך היצירה מייצגת את התפקיד החשוב של המים והוויסקי הזהוב שנוצר. חביות מוצגות לאורך, אחת מהן מדגישה את 1897, השנה בה הוקמה המזקקה. כמו כן, גם מסילת הרכבת ומנוע הקיטור שאפשרו למזקקה להתרחב וכמה בתים קטנים המייצגים את הכפר שיצרה המזקקה במקום, לצד ההרים המקיפים את המזקקה המאפיינים את הנוף שמסביבה.

צילום: יחצ

המארז המהודר יצטרף  לוויסקי טומאטין הקיימים כיום: וויסקי טומאטין סינגל מאלט 14 שנה, פורט פיניש – TOMATIN 14 Years Old, טומטאין לגאסי, טומאטין 12 שנה וטומאטין 18 שנה, הנמכרים בישראל ומופצים בכ- 49 מדינות ברחבי העולם.

את המארז במהדורה מוגבלת ניתן יהיה למצוא בימים אלה,  ברשת חנויות טיב טעם ובחנויות האלכוהול בכל רחבי הארץ. מחיר מומלץ  לצרכן: 169 ₪ , אלכוהול בנפח : 40% .

מזקקת "טומאטין" הנמצאת בגבול בין ההיילנדס לספייסייד, ליד אינוורנס בסקוטלנד, טומאטין. המזקקה הוקמה בשנת 1897, ומשתרעת על שטח של כ- 500 דונמים, ונקראת ע"ש הכפר בו היא שוכנת "טומאטין". כיום המזקקה מספקת כ- 2.5 מיליון ליטרים של וויסקי בשנה. טומאטין מיוצר עפ"י אותו מתכון קלאסי מסורתי עתיק, עם המים המגיעים ממעיין אלטנה פירת' הנובע בהרי מונאד-ליאת' אשר בקרבת הכפר.

בישראל משווק וויסקי טומאטין, באמצעות הסקוטית, חברת הבת ישרקו – מהחברות המובילות בשוק בתחום האלכוהול והיין, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ והעולם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן