קרדיט: יחצ

מטבח שף מקומי כשר, תפריט אלכוהול עשיר, קוקטיילים משובחים, יינות מרחבי העולם, מוסיקה מעולה ואווירה ייחודית!

הולה הולה היא מסעדה חלבית וכשרה, המשלבת בין חוויה יוקרתית לאווירה שמחה ותוססת בניצוחו של השף שקד פחימה. המסעדה החבויה בתוך סמטאותיו של שוק הכרמל מציעה הרמוניה מושלמת של אוכל טוב ואווירת שוק כשהקונספט המרכזי העומד מאחורי סוד האירוח הוא שילוב מנצח בין מנות אלגנטיות נפלאות לאווירה ישראלית אותנטית, המעניקה חוויה קולינארית אקסקלוסיבית. למסעדה תפריט חלבי כשר הכולל מנות ים תיכוניות המשלבות דגים וגבינות, ותפריט קוקטיילים עשיר ומיוחד.

המעצב ריף פלח עיצב את המסעדה בלוק מודרני איכותי עם הרבה אלמנטים של עץ, קירות מעוטרים וגופי תאורה מעוצבים ומתאימה להרכבים שונים של סועדים. בחלל המרכזי של המסעדה ניצב בר אלכוהולי מרשים, המתאים לצעירים שרוצים ליהנות גם מאלכוהול, וכוללת גם פינות שקטות יותר לזוגות, ושולחנות לארוחה משפחתית או חברים.

מידי יום שישי הולה הולה הופכת לטברנה יוונית חגיגית. מנות ספיישל, זמר יווני אורח יכניס את כולם לאווירה הנכונה ויעשה שמח עם מוזיקה יוונית אותנטית.

שף המסעדה, שקד פחימה, המחזיק גם במסעדת דואה הכשרה והמצליחה, הממוקמת בקרבתה של המסעדה החדשה: "אני חי ונושם את השוק ושואף להפוך אותו למוקד משיכה עבור אנשים שרוצים ליהנות מבילוי תל אביבי אותנטי וייחודי גם בשעות הערב. יש ביקוש גדול לאוכל כשר באזור השוק במיוחד לאור העובדה שאוכל הרחוב אינו כשר, ולכן היה לי חשוב לפתח מנות כשרות ברמה קולינרית גבוהה תוך שמירה על קלילות אשר מתכתבת עם אופי השוק. כך שהיום אנחנו בגדר חלוצים שמציעים את האפשרות היחידה באזור ליהנות מחוויית אכילה יוקרתית וכשרה".

 

השף והבעלים, שקד פחימה, התחיל את דרכו כבר בגיל 17 בתחום האוכל ועבר בין המסעדות המובחרות ביותר, תוך חלום לפתוח בר מסעדה ייחודי כך נולדה בלב השוק מסעדת דואה המצליחה ומיד אחריה גם מסעדה הולה הולה החדשה, המציעה תפריט מגוון המורכב ממנות ים תיכוניות המשלבות דגים וגבינות ברמה קולינארית גבוהה קלילות עם טוויסט ייחודי. המטבח מתבסס על חומרי גלם איכותיים, מוקפדים ודגים היישר מהים אל הצלחת.

בין המנות בהולה הולה, מנות פתיחה, טרטר דג מוסר ים, גבינה לבנה, סומק, נענע, עירית, צ׳ילי אדום ושמן ירוק 55 ₪ ; אסאדו של בטטה בטטה לוהטת המוגשת על קרם פרש, גרידת לימון, רוטב פונדו צרפתי ואגוזים 49 ₪ ; ברוסקטת ”הולה הולה" טונה אדומה סלסלת עגבניות ואיולי שום 68 ₪ ; בעיקריות אפשר לבחור משלל הגבינות והדגים מהים אל הצלחת,  טורטליני גבינות
ברוטב שמנת כמהין, חמאה צהובה ופרמז‘ן 70 ₪ ; ריזוטו חמישה סוגי פטריות כמהין וגבינת פרמז'ן מגורדת 66 ₪ ; דג מוסר ים על פירה כמהין, ברוקולי ושמן ירוק 142 ₪ ; עיקריות נוספות, פילה סלמון לצד ירוקים ועירית 115 ₪ ; פסטה שמנת וכמהין פסטה טליאטלה, פטריות פורטובלו, שום קונפי, גבינת פרמז‘ן וערמונים 75 ₪ ועוד..

מהבר של הולה הולה מבחר קוקטיילים לדוגמא:  אבא שמעון קפטן מורגן ספייס, אננס וסירופ אלדרפלאוור, טרופח מרענו 55 ₪ ; איילת חן טנקרי פסיפלורה, מלפפון נענע וטוניק מזרח תיכוני. ג'ין וטוניק מתוחכם 59 ₪ ועוד..

צילום: דור כחלון
צילום: דור כחלון
צילום: דור כחלון
צילום: דור כחלון

 

OLA OLA

רחוב יחיא קפח 3, ת"א

טלפון : 050-9322445

שעות פעילות: ראשון – חמישי: 12:00 עד אחרון הלקוחות

שישי: 12:00-16:00

פייסבוק ואינסטגרם : OLA OLA

-כשר-

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן