קרדיט צילום: מרי מזוז

jolie -קונדיטוריית בוטיק צרפתי עם פיוז'ן ישראלי, בבעלותה של השוקוליטיירית והקונדיטורית מורן טביב זדה, וממשתפות התוכנית "הקינוח המושלם" ששודרה בערוץ 12 בימים האחרונים חוגגת שנה בהפנינג ייחודי: ליין חדש ומרענן של גלידות בטעמים מפתיעים כמו צ'אי מסאלה מהקינוח המושלם, במבה אדומה, טריקס ועוד, שוקולדים וקינוחים ייחודים ועמדת קוקטיילים ויין מהאחות הגדולה- מסעדת ה-OH LA LA.

בשנה שעברה הגיעה בשורה חדשה לבירת הנגב ונפתחה קונדיטוריית Très jolie . מדובר בפטיסרי ויינואסרי צרפתי עם פיוז'ן ישראלי שלוקח השראה מרחבי העולם. את המאפים, השוקולד והקינוחים המוגשים בו מכינה השפית פטיסרי והשוקוליטיירית- מורן טביב זדה (39) מבאר שבע. בנוסף, טביב-זדה השתתפה בימים האחרונים בתוכנית "הקינוח המושלם" ששודרה בערוץ 12, וכבשה בביס הראשון את שולחן השופטים המכובד מקרין גורן, אהרוני ועד אסטלה, שטעמו מהקינוח המטורף שהכינה.
הפיטסרי "טרה זולי" הינה חלק מקבוצת ה OH LA LA בבעלותם של דביר אייזן, נוי ברבי ואיתמר חזק הכוללת את מסעדת "או לה לה", מסעדת הקולורטו האיטלקית החדשה ושלוש מעדניות של מותג הגבינות הידוע "באשר" הנמצאות בבאר שבע, נתיבות ושרונה מרקט.

קרדיט צילום: מרי מזוז

כבר 17 שנים שמורן מתעסקת בקונדיטוריה, ובפטייסירי היא מייצרת מצד אחד קינוחים קלאסיים ומצד שני מאפים מקוריים וייחודיים יותר. לצד הקינוחים הבולטים בטרה ז'ולי כמו: טארט לימון ויוזו, פריז ברסט בטעמים שונים, קרואסונים , טארט לאבנה ושמן זית, טארט מלבי ועוד רבים אחרים, יוגש תפריט ספישל של גלידות מיוחדות במהדורת קיץ בטעמים- צ'אי מסאלה מהקינוח המושלם, במבה אדומה, טריקס, סינימיניס, קליק ו-TIMTAM לצד יין איכותי ושוקולדים.
מורן טביב זדה: " Très jolieהוא חלום שמתגשם בשבילי וחגיגות השנה הוא ציון נקודת דרך חשובה ומשמעותית במסע שלי! אני כל הזמן מדגישה שאני מוכרת חלום, לא קינוח, השאיפה שלי היא להצליח לגעת ולרגש כמה שיותר אנשים דרך הקינוחים שאני מייצרת תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם, תהליכים מקצועיים, השקעה והמון מחשבה סביב הקינוחים. מגיעים לפטיסרי מכל רחבי הארץ וכל מי שנכנס, נכנס לסוג של חלום."
הקונדיטוריה נמצאת רחוב ראובן רובין 3, מתחם הבלוק, מרכז הנגב החדש בעיר באר שבע.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן