צילום חינאווי סניף נוף הגליל

בעוד מספר ימים יסתיים חודש הוויסקי ברשת חינאווי ג'ורג' משקאות WINE&MORE והחגיגות עוד בעיצומן עד ליום שלישי כולל. ביקרנו בסניף נוף הגליל המרשים ולא יכולנו שלא להתרשם מן המבחר של סוגי הוויסקי. הסניף עצמו גדול, נעים ומסביר פנים, התחושה היא מזמינה וחמימה, וזה עוד לפני שהגענו לפינת הטעימה העיוורת של הוויסקי, בה חובבי הז'אנר יוכלו להשתתף בחידון טעימה עיוורת ומביני העניין שיצליחו לזהות נכונה את סוגי הוויסקי גם יזכו בפרס בדמות בקבוק ויסקי משובח.
את פנינו קיבל בחיוך מזמין, מנהל הסניף ג'ריס בשארת, שערך לנו סיור מעמיק ברחבי החנות בין המדפים השונים. בחנות מגוון רחב של יינות משובחים מהארץ והעולם עם דגש נרחב ליינות איטלקיים, צרפתיים, ספרדיים, וגם מקום נכבד ליינות ישראלים משובחים מתוצרת מקומית. את הכל ניתן למצוא בסדר מופתי אשר מחולק לקטגוריות, נעים למראה עין, וקל מאוד להתמצאות.
לרגל חודש הוויסקי, החנות מלאה בסטנדים מתחלפים של סוגי וויסקי שונים, כאשר צוות החנות מעניק התנסות בטעימות לכל החפץ, הכל מכל הלב.

צילום ורד לוי

מעדניה מרשימה ומרימה
כחובבי בשרים וגבינות הגענו גם אל המעדניות השונות ברחבי החנות, לא יכולנו להוריד את העיניים מעמדת הבשרים המעושנים, נתחים משובחים מסוגים שונים שנראים מעולה גם מבעד לויטרינה. בעמדת הגבינות מצאנו מגוון גבינות קשות, רכות, מהארץ ומהעולם, שמשאירות טעם לעוד. חידוש נוסף שהכניסה החנות, היא מגוון רחב של נקניקי פרימיום משובחים, שבקלות ניתן להרכיב מהם, סלסלה לכל מטרה, בין אם מדובר באירוח ובין אם מדובר בפיקניק זוגי או משפחתי.
לחובבי האוכל האיטלקי, במקום סטנד גדול ומרשים עם סוגי פסטה שונים מרחבי העולם, רטבים שונים, ומוצרים נוספים שבעזרתם תוכלו להכין בבית ארוחה מחומרי גלם משובחים, שלא תבייש מסעדה איטלקית.
מה שמבדיל את סניף נוף הגליל ממקומות אחרים וחנויות שונות בתחום, זהו השירות המקצועי ומסביר הפנים. כל צוות החינוך מיומן ולא רק מחפש למכור, חשוב מאוד לצוות ולג'ריס בראשו, זה שהלקוח ירגיש את חווית הלקוח המיוחדת שיש במקום, את האירוח עם חיוכי העובדים, כי אין סיכוי שתצאו מהמקום ולא תרגישו שאתם רוצים לחזור שוב בקרוב, כי ההרגשה משפחתית ומזמינה.

צילום: חינאווי סניף נוף הגליל
צילום ורד לוי

הדרכות יין וארועי חברה

בקומה השניה תוכלו למצוא חדר מיוחד לישיבות מחוץ למשרד, ארועי חברה והדרכות יין. המקום יכול להכיל עד 18 איש כאשר השירות שמוצע במקום כולל הדרכת יין ממומחה ליינות, טעימות של מעדנים מיוחדים בשרי או חלבי לפי בקשתכם. הסניף דואג להכל מתחילת התהליך, בין אם מדובר בהכהטת שלפני, ועד להזמנת המומחה ליינות.

באם תעלו לקומה השניה תוכלו למצוא חדש עישון סיגרים, המכיל בתוכו סיגרים מהסוגים המשובחים ביותר בעולם, המסודרים בסדר מופתי, לפי סוגים, חוזק, מדינות, מחירים וטעמים. החדר בנוי לאירוח, ועם כוסית משקה ליד, אין ספק שזה הבילוי האולטימטיבי.

קשה להגדיר את סניף חינאווי בנוף הגליל כמעדניה, הוא לא נכנס להגדרה הסטנדרטית, של חנות רשת. מדובר במקום ייחודי, המעניק שירות מהטובים שיש כיום בתחום, מוצרים באיכות מעולה וכן כיום תוכלו למצוא גם משלוחים לכל רחבי הארץ בדרך קלה ונוחה. בין אם אתם בדרך לטיול בצפון, ובין אם אתם מתכננים ערב נעים בבית שמיועד לארח חברים, בסניף נוף הגליל ישמחו להכין עבורכם משלוח ייחודי עם המוצרים שתבחרו שיגיע אליכם עד לבית!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן