המועדון החדש מציע תוכנית צבירה ופריקה של מטבעות דיגיטאלים – TivCoins, כאשר את המטבעות יוכלו לקוחות המועדון, אשר מונים למעלה מחצי מיליון, לממש בקניה בסניפי הרשת או במגוון מסעדות מעולות בכל הארץ. לרגל ההשקה תצא טיב טעם בקמפיין בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪ שיכלול פרסומות בערוצי הטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, וכן ברדיו, בעיתונות ובדיוורים ישירים ללקוחות המועדון.
רשת טיב טעם, יוצאת במהלך אסטרטגי ומשיקה לקראת חגי תשרי, מועדון לקוחות חדש, תחת השם: TivClub , המבוסס על תוכנית צבירה ופריקה של מטבעות דיגטאלים בשם TivCoins. מדובר, בתכנית נאמנות שתושק ליותר מחצי מיליון חברי מועדון שבמסגרתה, כל קניה בחנות טיב טעם או באתר האונליין שלה, תזכה את הלקוח בצבירת מטבעות בשווי של 3% מערך הקנייה, למימוש בקניה הבאה או באחת המסעדות המעולות ברחבי הארץ. המנגנון החדש הוא בנוסף להנחות, לקופונים אישיים ולמבצעים שוטפים בלעדיים לחברי המועדון.
יצויין כי ההצטרפות למועדון חברים טיב טעם, TivClub הינו בחינם.
את המטבעות הדיגיטאלים ניתן לממש בכ- 90% מ (אולי ברוב המסעדות?)המסעדות ברחבי הארץ, כולל מסעדות שף ומסעדות יוקרה, בינהם: התרנגול הכחול, KYOTO, BISTRO 56, קימל בגלבוע, Baba Yaga, המוציא, דיאנא, רשת פיצה עגבניה, רשת הקונדטוריות מתוקה, מסעדת איצ'יקדנה ירושלים, מועדון ארוחת בוקר, רשת באשר פרומז'רי, ג'ויה ראש פינה, מקס ברנר תל אביב, ריבר חולון, אצה חולון, 4Chef, לחיים! – יין מהחבית, רשת קפה קפה, רשת ביסקוטי ועוד.
בהמשך מתכוונת טיב טעם להרחיב את ערוצי מימוש המטבעות לתכנים נוספים, כמו: סדנאות בישול, סיורים ביקבים, טיולים קולינארים ועוד. לרגל ההשקה תצא טיב טעם בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון ₪, תחת הסלוגן " TivClub – צוברים חוויות קולינריות בכל קנייה", באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יכלול סרטונים בערוצי הטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, ברדיו, בעיתונות ובדיוורים בערוצים הישירים ללקוחות המועדון. הקמפיין יחזק את הערכים המבדלים והיתרונות המאפיינים את טיב טעם: איכות, חוויה קנייה ושילוב ייחודי בין קולינריה, תעוזה, אג'נדה ליברלית ואסתטיקה.
לדברי חגי שלום מנכ"ל טיב טעם: "השקת המועדון החדש ותכנית הנאמנות נעשות בהמשך למהלך תפיסת המחיר שבו החלה הרשת לפני כשלוש שנים, ומטרתן ליצור הגברת נאמנות הלקוחות, גידול בסל ובתדירות הקנייה, בקרב חברי המועדון המונים היום למעלה מחצי מיליון לקוחות". עוד הוסיף חגי שלום: "מתן הנחה של 3% (צבירה) בכל קנייה תיתן תרומה גם למאבק ביוקר המחייה ולעליית המחירים האופיינית לתקופה זו."
רשת טיב טעם מונה 46 סניפים, ברחבי הארץ, ועוד חנות מקוונת, הרשת מתפרסת על שטח של כ-45,000 מ"ר ומציעה איכות, שירות, מגוון מוצרים ייחודי, התמחות בקולינריה, חווית קניה, שעות פתיחה והכל במחיר תחרותי הוגן. עוד מפעילה הקבוצה את רשת עדן טבע, המובילה בישראל בתחום מוצרי הבריאות ומוכרת ויטמינים ותוספי תזונה, מזון בריא, אורגני וטבעי.