קרדיט צילום:בן פרידמן

כמו כן, תציע מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים – מוצרי מזון, יינות, בירות ואלכוהול איכותיים ובלעדיים מרחבי העולם.

ותעלה בקמפיין תחת הסלוגן: "חגיגות דצמבר – אחרי שנה כזו חוגגים בגדול! טיב טעם החופש לחגוג".

בהשקעה של כ- 500 אלף ₪.

 

חודש דצמבר הינו החודש האחרון של השנה וגדוש בחגיגות – חנוכה, כריסמס ומסתיים בשיאו של חגיגות הסילבסטר והנוביגוד. רשת טיב טעם חוגגת  ב- 41 סניפיה ברחבי הארץ ובאתר המכירות און ליין "טיב טעם בקליק" את סוף שנת 2020. עם מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים – מוצרי מזון, יינות, בירות ואלכוהול ועוד. הרשת תשקיע במהלך כ- 500 אלף ₪.

הרשת תציע, ללקוחותיה חוויית קנייה חגיגית, עם מגוון טעימות של מזון ויינות ואלכוהול, מתכונים, מבצעים מיוחדים ועוד. סניפי הרשת יקושטו בסממני ואווירת חגיגית של סוף השנה האזרחית. 

טיב טעם מייבאת ומשווקת, באמצעות חברת הבת "ישרקו" את מיטב המותגים  המובילים בארץ ובעולם בתחום היין, הבירות והאלכוהול וכן מוצרי מזון ייחודיים לארוחת החג המסורתית, כגון: עוגת פנטונה, מוצרי מיונז, דגים מלוחים, קוויאר ועוד.

ומציעה מחלקות יין והאלכוהול עשירות מהארץ והעולם בקטגוריות מגוונות, ביניהם: יינות מבעבעים, שמפניות, וודקה, ליקרים, יינות לבנים ואדומים, קאווה, למברוסקו, וויסקי, קוניאק ועוד. 

רוני גרין מנהל המכירות ומועדון לקוחות טיב טעם: לקוחות הרשת ייהנו גם מהוזלה של כ- 2000 מוצרים מובילים, בכל הקטגוריות הנמכרות ביותר: מוצרי מכולת, גבינות, נקניקים, יין ואלכוהול, מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקוי ועוד."

עוד ציין גרין: "במיוחד עכשיו שכולנו נשארים בארץ ומתגעגעים לחווית חו"ל, חשוב לנו בטיב טעם להעניק ללקוחות שלנו חוויה ייחודית של סופשנה המעניקה אווירה של חו"ל."

פעילות חגיגות חודש דצמבר תלווה בקמפיין עם ניחוח קולינארי ברשתות החברתיות, דיגיטל, דיוור ישיר, רדיו , קמפיין במגזר הרוסי וכן נראות חוויתית בכל סניפי טיב טעם ובאתר. 

מצ"ב סרטון הקמפיין: 2020 לכי כבר ואל תחזרי לעולם – YouTube

מבצעים לדוגמא לחברי מועדון:

  • סינטה עגל טרי רק 79.90 ₪ לק"ג
  • סטייק פרגית טרי רק 44.90 ₪ לק"ג.
  • וודקה בלאק ריגה 1 ליטר רק 69.90 ₪ 
  • יין מיזון קסטל ברוט/רוזה מבעבע 2 ב 79.90 ₪.
  • יין מבעבע קודורניו קלאסיקו ברוט/חצי יבש רק 36.90 ₪.
  • יין מבעבע מרטיני סוגים שונים 59.90 ₪.
  • עוגת פנטונה 750 גרם רק 34.90 ₪.
  • בונבוניירה לינדור סוגים שונים 200 גרם רק 22.90 ₪.

 

ההצטרפות למועדון החברים היא חינם. החברים במועדון נהנים ממבצעים בלעדיים, קופונים, והטבות המותאמות אישית ללקוח. 

באתר המכירות און ליין "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.ilמציעה, משלוח חינם לקניה מעל 750 ₪. באתר המכירות ניתן לבצע הזמנות משלוחים גם בשבת.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן