קייטרינג לבר מצווה
קרדיט pixabay

קייטרינג לאירועים זהו שירות מאוד מוכר ונפוץ בעיקר כאשר מדובר על קייטרינג לחתונה, אירוע חברה, יום הולדת עגול או חתונת הכסף ואפילו כחלק מטקס העלייה לתורה וחגיגות בר המצווה של הנער המתבגר. זהו אחד הפתרונות הטובים והמוצלחים המאפשרים לבעלי השמחה להיות פנויים לאורחים ולא להיות עסוקים בבישול, סידור האוכל, ההגשה שלו, פינוי וכדומה. שירות של קייטרינג באירוע כמו בר מצווה מאפשר להורים להיות עסוקים אך ורק באירוע, במצגת אותה הכינו או בברכה שכתבו לכבוד האירוע המרגש, פשוט להיות חלק מהאורחים ולהיות באמת פנויים לאירוע עצמו.

מה זה קייטרינג לבר מצווה?

כאשר נער מגיע לגיל מצוות, על פי היהדות הוא עולה לתורה כחלק מטקס ההתבגרות והמעבר מעולם הילדים לעולם המבוגרים. משום שזהו יום הולדת מאוד מיוחד ובעל משמעות, אירוע בעל חשיבות רבה למשפחה ולילד, משפחות רבות בוחרות לחגוג את בר המצווה גם על ידי טקס עלייה לתורה ולאחריו באירוע לחברים ובני משפחה, אירוע הכולל פעמים רבות מצגת, ברכות מצד קרובי משפחה וחברים ובין היתר גם ארוחה, ולשם כך הם מזמינים קייטרינג האחראי על כל מה שקשור לצד הקולינרי של האירוע כולל סידור ועריכת שולחנות, הגשת המזון והשתייה, פינוי של כלים ועוד מתחילת האירוע ולכל אורכו.

מה מיוחד בקייטרינג לבר מצווה?

אירוע לבר מצווה לרוב בניגוד לאירוע חתונה למשל יכלול לרוב קהל אורחים מגוון החל מבני המשפחה הקרובה והמורחבת, חברים של ההורים וכמובן החברים של הנער בעל השמחה. בשל כך שיש קהל מגילאים שונים אשר לרוב הוא בעל העדפות שונות שכן לרוב הטעם של מבוגרים ושל ילדים בקשר למה הם אוהבים לאכול הוא שונה, ולכן קייטרינג לבר מצווה צריך לתת מענה מגוון לכלל האורחים החל מהמבוגרים, דרך הילדים וכמובן גם לבעלי צרכים מיוחדים בין אם מדובר באלרגיות או העדפות למזון כזה או אחר. באירוע בר מצווה לרוב יהיה אוכל יותר פשוט שזהו האוכל שמרבית מעדיפים בעוד המבוגרים לרוב ייהנו יותר מאוכל מתחוכם, איכותי ומיוחד.

איך לבחור קייטרינג לבר מצווה?

כמו בכל אירוע בו מזמינים קייטרינג ולוקחים בחשבון גורמים שונים כך גם כאשר באים לבחור קייטרינג לאירוע של בר מצווה. בשל אופי האירוע והקהל שלרוב הוא יותר מגוון צריך לקחת בחשבון מספר גורמים כמו למשל כמות האורחים המוזמנים, האם מדובר על אירוע בערב או אירוע צהרים, האם האירוע מתקיים באולם, גן אירועים או בבית. התפלגות האורחים מבחינת גילאים, כמה מבוגרים יש וכמה ילדים, אלו הם פרמטרים שעוזרים להחליט איזה סוג של תפריט לבנות לאירוע, כמה מנות עיקריות ואיזה סוגי בשרים להציע, כמה תוספות, איזה סוגי סלטים לבחור, סוגי קינוחים ושתייה נכון להגיש, האם להקים דוכנים שונים מיוחדים ומפנקים כמו דוכן של מיני המבורגר או פוקצ'ה או להסתפק בתפריט מובנה עם מספר מנות מוגבל.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן