צלם אריה גסנוב

בקניון עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר, תיפתח השבוע מסעדת שף בשר דגים כשרה, תחת השם "גסנוב". על הקולינרייה אחראי השף גסנוב אשר מנותיו מושפעות ובהשראת המטבח הטורקי, והוא מתמחה בנתחי בשר מובחרים, הנצלים על גחלים.

המסעדה החדשה משתרעת על שטח של כ300 מ"ר, נפתחת בשדרת הכוכבים של הקניון, בהשקעה של 3 מליון ש"ח וכוללת 100 מקומות ישיבה.

התפריט של המסעדה מושפע מהתרבות העשירה של טורקיה וחבל הבלק, בלב המסעדה ממקום מטבח פתוח בו ניצבת מעשנת בשר, מנגל טורקי וגריל עליו שיפודי בשר מסתובבים, בסמוך לאקווריום ענק של דגים. על כל זה משקיף בר ישיבה מעוצב אשר חושף את השפים במטבח ואת הכנת בשר/ דגים.

המסעדה מעוצבת בצבעים חמים תוך הקפדה ותשומת לב מרובה לפרטים הקטנים ויצירת אווירה נעימה, משפחתית ואקסלוסיבית, המתאימה לישיבה בכל שעות היום ולכל סוג אירוע.

שף גסנוב מציע נתחים מבקר ישראלי המיושנים במסעדה בתהליך DRY AGE ועשוים בגריל פחמים ארגנטינאי מיוחד המאפשר צלייה בטמפרטורות שונות, באמצעות מנגנון איכותי.

בין המנות המומלצות: פטה כבד 44 ₪, שקדי עגל 58 ₪, קרפצ'יו פרימיום 56 ₪, המבורגר 56 ₪, פרגית טרייה 59 ₪, שומן כבש 59 ₪, סלמון 68 ₪, פירה עם שומן כבש 47 ₪, נתחי כבש 189 ₪, צלעות טלה 149 ₪, סטייק אנטריקוט ישראלי 139 ₪, אסאדו 179 ₪, פילה לברק 98 ₪, שניצל פריך 41 ₪.

לדברי גיא קרן, מנכ"ל עופר קניותר: "אנו שמחים לפתוח בקניון את מסעדת השף "גסנוב", היא בשורה קולינרית לתושבי הקריות והצפון ומשלימה לנו את תמהיל הבילוי והפנאי של לקוחותינו".

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן