צילום: יח"צ

הסדרה כוללת: דקדקים קרפצ'יו עגל, דקדקים אנטריקוט עגל ודקדקים רצועות סינטה לבן.

 

חברת מעדני מזרע, מרחיבה את סדרת המוצרים הפרוסים. ומשיקה בימים אלה, את סדרת דקדקים – נתחי בשר חתוכים דק-דק-דק: 100% בשר, מנתחים איכותיים, ללא תוספות, באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. הסדרה החדשה תכלול שלושה מוצרים: דקדקים קרפצ'יו עגל, דקדקים אנטריקוט ודקדקים סינטה לבן.

 

אריזת דקדקים של מזרע מבטיחה שמירה על טעמי הבשר, לצד נוחות. המוצרים ארוזים באריזת ואקום ששומרת על איכות המוצר, מונעת בריחת נוזלים ופגיעה בפרוסות הבשר העדינות. הדקדקים יצטרפו למגוון הנקניקים הייחודיים שמזרע מציעה, וימכרו במעדניות הנבחרות ובמקררי השירות באריזת וואקום.

צילום: יח"צ

 

"סדרת הדקדקים" באה לענות על הצורך הצרכני של יצירת מגשי אירוח מרשימים, ולאפשר ללקוחות ליהנות מבשרים איכותיים מהנתחים המובחרים ביותר, ללא תוספות וללא חומרים משמרים. רק הבשר נטו.

סדרת דקדקים כוללת:

דקדקים קרפצ'יו עגל : פרוסות בשר דקיקות, מנתח 100% סינטה מעולה, לשימוש במנות קרות, להקפצה או לכל מטרה אחרת; נפלא לכריכים, או להגשה על מגש אירוח עם שמן זית ובלסמי. 100% בשר עגל, ללא תוספות. מחיר מומלץ לצרכן:  34.90 ₪, משקל: 180 גרם.

דקדקים אנטריקוט: להקפצה במחבת להגשה כמנה בפני עצמה, למנות אסיאתיות או למילוי, פרוסות דקיקות של בשר מעולה, מנתח עסיסי, עשיר בטעמים "אדומים". 100% בשר עגל, ללא תוספות. מחיר מומלץ לצרכן:  39.90 ₪, משקל: 260 גרם.

דקדקים סינטה לבן : לחובבי הבשר הלבן: סינטה מעולה – כל נתח נבחר בקפידה – פרוסה לפרוסות דקות. מתאים מאוד להקפצה, לאוכל אסיאתי או מתובל. 100% בשר לבן, ללא תוספות. מחיר מומלץ לצרכן:  39.90 ₪, משקל: 200 גרם.

 

הצעת הגשה: סדרת מזרע דקדקים היא התשובה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להכין מנה משובחת ויפה בדקה אחת או שתיים, אבל גם למי שרוצים להשקיע קצת יותר, ניתן לגלגל, לקפל או למלא. או להגיש את פרוסות על מגש אירוח לצד נקניקים נוספים, סלסלו לגלילונים או השתמשו להכנת כריכים משובחים. מתאים גם לצד  יין לבן חצי יבש או יין אדום צעיר וקל.

 

צילום: יח"צ

 

מזרע, אשר נוסדה בשנת 1956, משווקת את מוצריה באמצעות חברת ישרקו, ונמצאת בבעלות קבוצת טיב טעם. זהו מותג מהמובילים בשוק בייצור נקניקים, פסטרמות ומוצרים אחרים מבשר אחר / בקר / אווז / הודו / עוף, בהיקף יצור חודשי כ- 300 טון, עם מגוון מוצרים המונה  כ-280 מוצרים.

 

את "סדרת הדקדקים" ניתן להשיג בסניפי טיב טעם ובמעדניות המובחרות ברחבי הארץ.

צילום: יח"צ

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן