34

רוצה לפנק את בן הזוג לכבוד יום הנישואין? רוצים לחגוג יום הולדת חגיגית לכל המשפחה המצומצמת? רוצים לארגן ערב כיף עם כל החברים? ארוחת שף, ללא ספק מתאימה לכל אלה! ארוחת שף היא שילוב של חוויה אלגנטית וחגיגית אל מול חוויה ביתית ונינוחה, אשר כוללת אוכל טעים מאוד ברמה גבוהה שעדין הוכן בבית. אין ספק שבשביל שהערב יהיה מוצלח, יש צורך בבחירת שף שהוא מיומן, מקצועי ואדיב. בדיוק בשביל זה, יש את שירת הסירים, שהוקמה על ידי שף ירון חן. ירון חן מציע מגוון ארוחות שף עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר עם הניסיון והכישרון הרב שלו.

ארוחת שף בבית שלכם

כשחושבים על ארוחת שף, קשה לחשוב על מודל אחד. ארוחות שף יכולות להיות זוגיות, לקבוצות גדולות ולקבוצות קטנות, הן יכולות להיות בסלון, בגינה או בכל מתחם אחר בבית או אפילו מחוצה לו. הארוחות יכולות להיות ארוחות בסגנון גורמה, טעימות ומאופק ויכול להיות ארוחת בשרים עשירה ומפנקת. בשירת הסירים, כל ארוחה שאתם חולמים עליה, תקבלו. בכל הרכב שרק תרצו, שלל סוגים של ארוחות, בכל מקום שרק תרצו. תהיו בטוחים שכל ארוחת שף שתזמינו, תהיה מורכת מחומרי הגלם האיכותיים ביותר וכמובן שהמנות יהיה יצירתיות, מוגשות יפה וכמובן טעימות מאוד.

שירת הסירים- הבחירה שלכם

שירת הסירים, של שף ירון חן, היא ללא ספק הבחירה שלכם לארוחת שף בביתכם. לארוחת שף שהיא מושלמת- מחומרי גלם איכותיים, צלחות נעים ואסתטי וכמובן טעים מאוד, שירת הסירים תהיה הבחירה הנכונה עבורכם. לחוויה היא שונה ומיוחדת, מאחדת ומלכדת, אלגנטית מצד אחד וביתית ונינוחה מצד שני, ארוחת שף ביתית היא חוויה נעימה ומתאימה. רבים מהממליצים חוזרים וכותבים על הארוחות היצירתיות שהוא מכין, על עיצוב שולחן וצלחות יפה, על מנות מדהימות עם טעמים חדשים ומיוחדים וכמובן על היחס האישי והחם שניתן על ידי שף ירון חן, בין אם זה ארוחת שף לזוג ובין זו ארוחת שף לקבוצה גדולה. אז למה אתם מחכים? הזמינו כבר עכשיו ארוחת שף לאירוע הבא שלכם.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן