credit pixabay

יש סוגי מטבחים בינלאומיים שהופכים לחגיגה ברגע שמתכנסים לבשל ולהכין את האוכל יחד. אחד מהם הוא המטבח המקסיקני והוא יכול להתאים לאופי הישראלי לא רק בטעמים שלו אלא גם באופן ההכנה. כשעומדים ומחכים להכנת הטורטיות או הטאקו שנאפים מול העיניים אין טעים וריחני מזה להתחיל סדנת בישול שמוקדשת למטבח המקסיקני. זהו מטבח ססגוני וריחני שמציע הרבה מאוד טעמים נוסף לחריף המוכר, וכולם יכולים לכלול פירות, ירקות וקטניות שמשמשים בערבוביה ביחד על הטורטיה מקמח תירס. אתם יכולים לערבב סלסה ורדה יחד עם ממרחים או מתיקות מעודנת של רוטב שזיפים צ'אמוי, וזה יכול להתוסף לטעמים החריפים באמת של הרטבים שמכינים מסוגי הפלפלים השונים. חברת טרז פזוס מייבאת כבר שנים חומרי גלם ומכינה מוצרי מזון נפלאים מהמטבח המקסיקני שמתאימים לאירועים ולבתים פרטיים. כל מה שתעשו עם זה זאת החגיגה שלכם.

אוכל בריא זה מקסיקו

מלבד החריף שממריץ את הדם ואת דרכי העיכול, המטבח המקסיקני מבוסס על הרבה מאוד מרכיבים בריאים כמו קטניות וירקות. הם מגדלים עגבניות מסוגים שונים שמשמשים לא רק לסלטים אלא בעיקר לשימור ולשימוש בסלסות המיוחדות שלהם. בין יתר התבשילים האופייניים למקסיקו מוצאים את התבשילים מקטניות כמו פריחולס, שעועית שחורה ומעניינת שממנה מכינים מעין חומוס בטעם מיוחד. הממרח הזה הוא הבסיס של כל מה שמעמיסים על טאקו וטורטייה ואתם יכולים לגוון בעזרת מוצרים שונים שמייבאים לארץ או מכינים כאן באמצעות התבלינים המיוחדים.

שיטת ההכנה שמגבשת אנשים

אכילה יחד היא מנהג שמקרב לבבות ולא פלא שישראל המשפחתית אוהבת סוגים כאלה של ארוחות. גיבוש אנשים על ידי אוכל נפוץ בעיקר במדינות שיש בהן אנשים ידידותיים שאוהבים לחלוק ומקסיקו היא מדינה אופיינית כזאת. גם בה נהוג לשבת לשולחן שבמרכזו קערות מזון שמהן לוקחים וממלאים לחם שטוח כמו טאקו או טורטייה, ונהנים מהספיגה של הרטבים והטעמים בחברה נעימה. הכנה כזאת אופיינית גם לשולחן הישראלי ואין ספק שאפשר ליהנות ממנה כשישובים יחד ומחליפים סיפורים תוך כדי אכילה של מטעמים עזי טעם וניחוחות. זאת החוויה של בישול והכנה ואכילה יחד בסגנון האכילה המקסיקני, וזה בדיוק מה שחברת טרז פזוס מביאה לארץ ומציעה למטבח הביתי ולאירועים שונים. סגנון חיים. צלצלו אלינו ונשמח לעזור 050-8710076

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן