צילום: נתנאל יחזקאל

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, ממשיכה בשורת החידושים הקולינריים המתקדמים ומשיקה בכל מסעדותיה, לחמנייה מופחתת פחמימות ועתירת חלבון, פרי פיתוח חברת הפוד-טק הישראלית eatsane.

הלחמנייה מוצעת לאורחי המסעדות כתחליף ללחמייית ההמבורגר הרגילה וכפתרון בתזונה מופחתת פחמימות, והיא זמינה בישיבה במסעדות, במשלוחים ובאיסוף עצמי TA, בתוספת של 5 שקלים.

 

לחמניית eatsane מכילה כ- 80% פחות פחמימות ביחס ללחמניית המבורגר רגילה  (מכילה רק כ- 7 גרם פחמימות ללחמנייה לעומת כ- 40 גרם בלחמנייה רגילה). הלחמנייה עשירה בחלבון ובסיבים תזונתיים ומתאימה לתזונה דלת פחמימות.

הלחמנייה החדשה אשר עשויה מבצק פרי פיתוח מיוחד של eatsane, תוצע ברשת BBB,  תספק פתרון מעולה לקהל חדש שנמנע עד כה מאכילת המבורגר בלחמנייה כדוגמת מיישמי דיאטת קיטו, פליאו, טרום סוכרתיים וסוכרתיים או כל מי שמעוניין להפחית בכמות הפחמימות. קבוצת BBB הכניסה את הלחמניה לרשת moses לפני מספר חודשים כפעילות פיילוט בחמש מסעדות, וכעת בעקבות ההצלחה, מרחיבה את שיתוף הפעולה גם לרשת BBB, המונה כ- 30 מסעדות בכל רחבי הארץ.

צילום: נתנאל יחזקאל
צילום: נתנאל יחזקאל

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "חדשנות מוצרית, הובלת טרנדים, מיקסום החוויה ומענה מלא ומותאם לקהלי יעד מגוונים באוכלוסיה הישראלית הם ערכים המובילים את פעילותנו לאורך כל השנים. שיתוף פעולה כזה, יעניק מענה ללקוחות שעד היום נמנעו מאכילת המבורגר בלחמניה. כמו כן, זו היא רק אחת מההבטחות הקולינריות החדשניות שלנו, ומהלכים רחבים נוספים צפויים כבר בחודשים הקרובים."

רן הירש, מייסד שותף ויו"ר eatsane: "eatsane עובדת בשנים האחרונות בכדי לייצר מהפכה בהרגלי התזונה, באמצעות מוצרים מופחתי פחמימות, עבור כל מי שמעוניין לשפר את איכות חייו. אחת המטרות שלנו היא לספק פתרון גם מחוץ לבית לכל אלו המיישמים תזונה מופחתת פחמימות, מצאנו בקבוצת BBB שותפים מצוינים להובלת המהפכה בישראל, היודעים להביא ללקוחות את מיטב החדשנות יחד עם חווית המבורגר מעולה".

eatsane הינה חברת פודטק ישראלית פורצת דרך, אשר גילתה ופיתחה את הסוד המקצועי של הכנת מאכלים אהובים, מופחתי פחמימות באופן ניכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, אבל מלאי טעם. החברה הוקמה ע"י ד"ר מריאלה גלאנט, רופאה אנדוקרינולוגית בוגרת אונ' הארוורד ואונ' קולומביה אשר מתמחה בטיפול בסוכרת והשמנה באמצעות תזונה ובת לאב סוכרתי ובבעלות רן הירש, יזם שבתו הדר אובחנה בגיל 8 כחולה בסוכרת נעורים. מפגש בין השניים הוליד שותפות מתוך הבנה שמשהו חייב להשתנות – האוכל, לא האנשים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן