צילום אפיק גבאי

רשת ג'ויה, רשת מסעדות איטלקיות אותנטיות, נוסדה בשנת 2000 ומונה היום 6 סניפים ברחבי הארץ. "חשוב לנו לשים את הדגש על איכות חומרי הגלם ושירות מקצועי לסועדים על מנת שנוכל לספק את החוויה והאווירה המקסימלית ללקוחותינו של "להרגיש איטליה, להיות בישראל", ובאותה הנשימה לשמור עבורם על עלות של "ואליו פור מוני" המתאימה לכל כיס" אומר בני אשכנזי שף הרשת.

צילום אפיק גבאי

"פיצה במקור הינה מאכל איטלקי אותנטי אשר הפך בשנים האחרונות להיות חלק בלתי נפרד מכל בית בישראל" מסביר אשכנזי שף הרשת. "הפיצה המקורית האותנטית מבוססת על בצק בשילוב עם רוטב עגבניות וגבינה. העשייה האיטלקית היא הכנת הבצק ביד, והכנת רטבים מעגבניות טריות. רשתות המזון המהיר ורשתות השיווק השונות הפכו את הפיצה למוצר נצטרך אשר גם נקנה בצורות קפואות וניתן להכינו כמעט בכל בית ובכל מקום. לצד זאת, אנו רואים חזרה לסגנון ההכנה "של פעם" והרבה מסעדות ורשתות מעדיפות להכין את הפיצה ביד ובשימוש חומרים אותנטיים כי אין טעם אמיתי כמו טעם משולב של עגבניה וגבינה איטלקית "

צילום אפיק גבאי

לקראת יום הפיצה הבינלאומי מציגה רשת ג'ויה תפריט פיצות עשיר המוצעות במסעדות הרשת – אשר נאפה בתנור לבנים מקורי, וכן ערכות שניתן להזמין ולהכין לבד בבית. מה יש במגוון:

פיצה מרגריטה אותנטית
פיצה א לה רומנה – רוטב עגבניות, מוצרלה באפלו, פרמג'נו ארטישוק, עגבניות שרי אורוגולה ובלסמי מצומצם
פיצה פולנטה עם אספרגוס וביצה
פיצה קרבונרה
פיצה קוואטרו פורמג׳ו עם פסטו גבינות
פיצה סיציליאנית עם ארטישוק בצל ריקוטה צילי
פיצה טרטופו מסקרפונה כמהין
קלבריה – רוטב עגבניות, מוצרלה, סלמי פיקנטי, צ'ילי, זיתים, אורגנו ופרמג'נו
סופיה לורן – מוצרלה, בייקון, גבינת פרובולונה, אורגנו ופרמג'נו

ערכות לקולינארים הקטנים – כל ילד הוא פיציולו – להכין פיצה נוטלה עם הילדים בבית – רשת המסעדות האיטלקית ג'ויה מציגה ערכות בישול לשפים הצעירים בבית – לפעילות משפחתית בבית. לדוגמא:

ערכה לסדנת הפעלה לילדים – הכוללת: 5 כדורי בצק, קרם מסקרפונה נוטלה, אגוזים מסוכרים, רוטב עגבניות לפיצה איטלקית, מוצרלה, פרמזן, זיתי קלמטה, בזיליקום טרי, אורגנו יבש, דף מתכונים להכנה קלה של:

פיצה שוקולד ואגוזים או פיצה מרגריטה או פוקצ׳ה עם מוצרלה וזיתי קלמטה. עלות הערכה 198שח

פרוט הסניפים: ג'ויה תל אביב הברזל 4 רמת החייל, ג'ויה הרצליה אריה שנקר 9, הרצליה, ג'ויה רעננה דרך ירושלים 34 רעננה, ג'ויה ראש פינה דרך הגליל 12 ראש פינה, ג'ויה ירושלים נעמי 4 יס פלאנט ירושלים, ג'ויה נתניה מתחם פיאנו עיר עמים, נתניה

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן