קרדיט צילום: אסף קרלה

כמדי שנה וכהרגלם בקודש, בקפה קדוש נערכו מבעוד מועד ליום הקרואסון שיצוין ביום א׳ הקרוב (30.01.2022) ויציגו בו טעמים חדשים ומיוחדים לצד טעמים קבועים שחלקם נולדו עם פתיחת המקום בשנת 1967.
במסגרת החגיגות, הוויטרינה תוקדש למגוון רחב של קרואסונים מתוקים, מלוחים וקרואסוני ספיישל שירדו במהלך כל שעות היום מהקונדיטוריה, כשהבולט שבהם הוא קרואסון פרעצל: בצק קרואסון המבושל טרם האפייה, ונאפה באותה שיטה כמו פרעצל וממולא בביצה מקושקשת וקרם מסקרפונה. קרואסון הפרעצל יוגש בטעמי סוכר וקינמון, ממולא במלוחים וממולא במתוקים. הקרואסון יוכן בטכניקה מיוחדת שתקנה לו הרבה יותר קריספיות וצבע כהה והוא יוכן במיוחד ליום זה.

קרדיט צילום: אסף קרלה

בגזרת המתוקים: קרואסון ׳הכלה מאיסטנבול׳ המורכב בחציו מקרם ערמונים ובחציו האחר מקרם קרמל מצופה בקרמל, קרואסון קרם קסיס עם תותים, קרואסון פסיפולורה ומעליו מרנג, קרואסון קרם פקאן עם פייטה ופקאן בתוכו, קרואסון קרם תפוח וקרואסון ריקוטה ואוכמניות.

בגזרת המלוחים: ספיישל קרואסון ממולא בקרם מסקרפונה, ביצים עלומות מעל, מצופות ומטוגנות בשערות קדאיף כשמעל הכל סלמון ומלפפון חמוץ.
במסגרת היום יוצעו בתפריט גם מנות ספיישל, כשהבולטות שבהן: קרואסון מקושקשת מסקרפונה. מחירי הקרואסונים משתנים וינועו בין 17 ש״ח ל-34 ש״ח
שף-קונדיטור קרן ואיציק קדוש: ״יום הקרואסון הוא יום חג אמיתי והזדמנות מעולה עבורנו להציג את הקרואסונים הנוסטלגיים שכל כך מזוהים עם קדוש דוגמת קרואסון בננה וקרואסון שקדים, לצד הקולקציה החדשה שמכילה את קרואסון הפרעצל וקרואסון ממולא בקרם מסקרפונה וביצים עלומות. במהלך היום נציע ללקוחות למעלה מעשרים סוגים שראינו בהם המיוחדים ומובחרים ביותר שכולם מספרים בדרך זו או אחרת את הסיפור של קדוש״.
קפה קדוש – בהשגחת צהר
רחוב שלומציון המלכה 6, ירושלים
שעות פעילות: ימים א׳-ה׳: 07:00-23:00, ו: ׳07:00-14:00, ש׳: סגור

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן