קרדיט צילום גיל אבירם (36)

מלכות החג האמיתיות כבר כאן! סופגניות בשלל טעמים וצבעים, ממלאות את הוויטרינות ויש גם ללא גלוטן. אז היכן תמצאו את הסופגניות הכי שוות בישראל? התשובה אצלנו במדור!

קדוש – ירושלים

כבכל שנה, ב'קפה קדוש' מחכים בכיליון עיניים לחג שכבר לפני שנים, סומן ע"י שף קונדיטור קרן ואיציק קדוש כאהוב ביותר עליהם, חג החנוכה, וזאת כדי להציג את קולקציית הסופגניות המגוונת עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר. אשתקד, היו אלה סופגניות 'הכלה מאיסטנבול' ו׳אבו דאבי׳ שלכדו את מרב תשומת הלב של הלקוחות. 'הכלה' הפכה לסיבה המרכזית לכך שרבים נהרו מרחבי ישראל לירושלים וביקשו ליהנות מסופגנייה המכילה קרם ערמונים וקרמל עם טופי קרמל מעל וכמובן מסופגניית ׳אבו-דאבי׳ שנולדה בעקבות הסכם השלום שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות ומכילה תמרים וקרם תמרים, נוגטין ודפי זהב אכילים המדמים כתר בראש הסופגנייה. לצד הסופגניות הנ״ל שנמכרות גם השנה, ניתן למצוא סופגניות רבות בטעמים שונים דוגמת פטל מרשמלו פטל, אננס מרמלדה אננס, קסיס מרשמלו קסיס, ליצ׳י מרמלדה פטל, ערמונים סוכרית טופי קרמל, אגוזי לוז עם גנש חלב, קרמל טופי קרמל, פיסטוק שוקולד מרשמלו פיסטוק, שוקולד מריר טרפלס ויסקי, החידוש השנה יהיה בזכות סופגניות העיר העתיקה המורכבת מחלבה בשילוב פיסטוק ושומשום וביס ממנה יספר את סיפור הטעם הירושלמי, וכמותה גם סופגניית הקסטה המשובחת שמורכבת מחצי פקאן קרמל, פטיסייר ערמונים וחצי קרם קפה וקרם אגוזי לוזֿ.

לאלו מצטרפת סופגניית הקרואסון המכילה קרם פטיסייר, אנגלז, קרמל וטופי או קרם פטיסייר עם קולי פטל או קולי דובדבנים. כלל הסופגניות מגיעות עם ממתק בראשן ומחיר כל סופגנייה שמגיעה מלאה בקרם וממתק המיוצר במקום עומד על 18₪.

שף קונדיטור קרן קדוש: 'בכל שנה אנו מתחילים לחגוג את חג החנוכה הרבה לפני המועד בלוח השנה, ואם היה תלוי בי, החג היה נמשך לאורך כל השנה. גם השנה חשבנו על קולקציית ספוגניות עם מבחר רב של טעמים, שימרנו מספר סופגניות שהלקוחות אהבו מאוד, הוספנו טעמים חדשים ומי שיגיע אלינו, יראה לאורך כל היום ויטרינה משתנה ובכל פעם שמגש כזה או אחר יסתיים, במקומו ירד מהקונדיטוריה מגש עם טעם אחר. הסופגניות שאנו מכינים עטופות סוכר, ממש כמו הספינג' המרוקאי שכילדה הייתי רגילה ואוהבת לאכול, וכמובן שכל סופגנייה מפוצצת בקרם ועם ממתק מעל. למרות כל מה שציינתי, הדבר שתמיד אנו שומרים עליו הוא איזון במתיקות. הסופגניות מתוקות במינון הנכון, ומהכנת הבצק דרך הטיגון, הכנת הקרמים ויצור הממתקים-הכל מיוצר בקונדיטוריה שלנו, כאשר כלל הסופגניות ללא צבעי  מאכל והצבע הוא תוצר טבעי של האקלייר.

קפה קדוש: כתובת: רח' שלומציון המלכה 6, ירושלים, טלפון: 02-6254210 בהשגחת צהר שעות פתיחה: א'-ה': 07:00-22:00, ו‘: 07:00-14:00

צילום אסף קרלה

"מאפה נאמן"

הרשת המובילה את עולם המאפים, הקינוחים והסופגניות בישראל מזה עשרות שנים, משיקה קולקציית סופגניות מרהיבה, שיקית, אומנותית וחדשנית במיוחד לחג החנוכה. קולקציית הסופגניות של רשת "מאפה נאמן", מורכבת מטעמים וציפויים מיוחדים המשלבים חומרי גלם איכותיים מעולם קונדיטוריות הפטיסרי מרחבי העולם, כמו קרם בורלה עם סוכר דמררה ונשיקות אמרטו, גאנש פיסטוק ופניני פיסטוק, גאנש קרמל ובייגלה מלוח, קרם לוטוס בשילוב עוגיות לוטוס, קרם "אוראו" וגאנש לבן, שוקולד בלגי חום/לבן וסוכריות ריינבו, סופגנית סברינה וקרם תות, לצד הטעמים הקלאסיים, כמו ריבת תות וריבת חלב. ברשת מאפה נאמן גם מציעים השנה מבחר טעמים של דואנטסים לחנוכה, המשלבים טעמים של שוקולד בלגי, לבן ואו חום עם גלייזינג, לצד ספינג' מרוקאי מצופה שבבי סוכר. את כל הטעמים ניתן לפגוש כבר בימים אלו ברחבי הארץ ב-47 סניפי הרשת.

את קולקציית הסופגניות החדשה של רשת "מאפה נאמן", ילווה קמפיין דיגיטלי המשלב את הטעמים החדשים וצילומי הקולקציה הצבעוניים, לצידה של מימי נאמן שייך מבעלי הרשת והמתכונאית הראשית. מימי נאמן שייך מבעלי רשת "מאפה נאמן": "חג החנוכה הינו חג מלא באור, שמח, חגיגיות ומשפחתיות במסורת היהודית, כרשת משפחתית חשוב לנו בכל חג לחדש, להפתיע ולרגש את קהל לקוחותינו הנאמן. השנה קולקצית החג משלבת מגוון רחב של טעמים, שנאספו לכדי קולקציה עשירה ומשובחת. צוות הפיתוח של הרשת עמל חודשים כדי להפתיע את קהל הלקוחות ויצרנו יחדיו, גיוון טעמים וטקסטורות על ידי שימוש בחומרי גלם משובחים, ההופכים למעשה את הסופגניה לקינוח ולחוויה קולינארית מדהימה ומענגת במיוחד".

קולקציית סופגניות של מאפה נאמן :

קרמו קוקיס – ממרח קרם לוטוס עשיר, קראנץ עוגיות לוטוס וטופינג אבקת סוכר.

סולטי בייגל – גאנש קרמל עשיר, בייגלה מלוח ומלח גס אטלנטי.

ברולה קרם – קרם בורלה, סוכר דמררה חום ונשיקות אמרטו וטופינג של "פלאר" גליזינג סוכר.

פיסטשיו – קרם פיסטוק ושבבי פיסטוק קלוי, פניני פיסטוק קליק ואמרטו.

ריבת תות – קלאסית עם מילוי ריבת תות וציפוי אבקת סוכר.

ריבת חלב – המשלבת קרם עשיר וציפוי אבקת סוכר.

בלגית – המשלבת שוקולד בלגי עשיר , שוקולד לבן/חום.

סברינה – מילוי סירופ זמזם בתוספת רום, שמנת מתוקה ריבה אדומה ואבקת סוכר.

ילדודס – ציפוי שוקולד בלגי חום/ לבן וסוכריות "ריינבו" צבעוניות וגאנש שוקולד.

מלכת הלבבות – ציפוי מירור אדום בשילוב תערובת לבבות צבעונית.

קוקיס קרים – סופגנית קרם עוגיות " אוראו"לבן ושבבי אוראו, גאנש שוקולד לבן וטופינג שברי עוגיות.

דונאטס- בציפוי שוקולד בלגי חום או לבן וזיגוג נגטיב חום או לבן / אבקת סוכר.

ספינג' מרוקאי-ספינג' נאמן בציפוי שבבי סוכר גס ואו קינמון (טבעוני).

למציאת הסניף הקרוב לביתך :   http://neeman.co.il/

קרדיט צילום גיל אבירם

 בולונג'רי

מסעדת שף חלבית חדשה וראשונה שנפתחה בצפת (כשרות מהדרין) מציע תפריט גלילי בניחוח צרפתי ולקראת חנוכה השיקו מוצר מיוחד וחדש לצד הסופגניות המסורתיות (ריבה) והמיוחדות (מגוון שוקולדים, קרמים וכו'). השף והקונדיטור מיקי אביסרור מציע למכירה קוראסון מבצק ספינג', מצופה בסוכר וממולא בקרם פטיסייר משובח כספיישל חנוכה אותו ניתן לרכוש במשקל או כמנת קינוח בתום הארוחה במסעדה. המסעדה ממוקמת במתחם סיטי סנטר החדש בצפת, פעילה בימים א-ה בין השעות 8:00-22:00 וביום שישי 8:00-14:00

צילום יחצ

מתוקים ממותגים

קונדיטוריית הבוטיק הממוקמת בנוף כנרת הגובלת בין צפת לראש פינה מציעה מגוון סופגניות מיוחדות לקראת חנוכה: סופגניית מרנג' לימון, סופגניית פיסטוק, סופגניית אלפחורס, סופגניית בייגלה מלוח, סופגניית מסקרפונה, סופגניות עם שוקולדים וכמובן איך לא גם סופגנייה מסורתית עם ריבה. הקונדיטורית רינת אלבז מזמינה אתכם להנות מקינוחי בוטיק וסופגניות הנעשות בעבודת יד, ספינג' ושאר פינוקי החנוכה. לפרטים והזמנות: 0509956084

צילום יחצ

רשת אורן משי

מציגה את קולקציית הסופגניות של שנת 2021 עם טוויסט קטן בעלילה לעומת כל שנה. הסופגניות ברשת אורן משי כבר מספר שנים מקבלות תשומת לב מאוד גדולה, השנה יש שיתוף פעולה עם השף קונדיטור נאור אברהם. במשך שנים שהסופגניה הישראלית וחג החנוכה עוברים מהפכה כל שנה מחדש והסופגניות  עוברות המון שינויים,  כל שנה אנחנו משקיעים מחשבה רבה ומחפשים את הטרנדים הכי נחשקים וערים מאוד למה שהקהל מחפש בארץ ובחו"ל. הסופגניות נכנסו בעצמן לתרבויות חדשות וליעדים נוספים וגם שם הן עוברות המון שינויים.השנה יצאנו למסע בכמה יעדים ברחבי העולם, טעמנו ובדקנו וקיבלנו החלטה  שהמוטו שלנו זה לתת דגש מאוד חזק על טעם יחודי ולהשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר ולכן חברנו לשיתוף פעולה עם חברת גד שביחד עם השוקולדים המובחרים שהבאנו מהעולם נוכל לתת ללקוחות שלנו את המוצר הכי חגיגי , טעים ואינסטגרמי. השנה בחרו להעניק לכל סופגניה כבוד משל עצמה, אריזה אישית לכל סופגניה שבלעדית לרשת אורן משי והומצאה על ידי יקיר שלומי שנותנת את הכבוד הראוי לבצק שמלווה את כולנו מגיל ילדות, שפע של קרם עדין ונימוח בפה, טעמים שמושפעים מקינוחים קלאסים ומודרנים שמעניקים חוויה מענגת, הטעמים והצורות השנה נעשו בחשיבה על כל טווח הגילאים ביניהם ניתן למצוא סופגניית חד קרן, קורנפלקס, פיסטוק, פריז-ברסט, מלבי ועוד….כששאלנו מי תהיה הכוכבת השנה ענה לנו יוני כנרי מנכ״ל רשת אורן משי שהוא לא יכול לוותר על המריטוצו : בצק בריוש חצוי ממולא בכמות מטורפת של קצפת מדהימה מעל פקאנים מסוכרים ועטופה במעט אבקת סוכר.  יקיר שלומי מבעלי רשת ״אורן משי "כמו בכל שנה הסופגניות הן לא רק חגיגת טעמים הן דוגמניות של ממש חשוב לנו שכל סופגניה תיהיה לא פחות ממושלמת על מנת שתהנו מהחוויה של ערבי החג ובכך אנו יוצרים חגיגה משפחתית בהדלקת הנרות ובחג המיוחד שמסמל את המשפחתיות והביחד של עם ישראל"

מחכים לכם בסניפים באשקלון, יבנה, ראשון לציון, נתיבות, באר שבע

צילום גל איסייב

רשת קפה ביגה

המתמחה במאפים המיוצרים בעבודת יד קפדנית, משיקה לרגל חג החנוכה קולקצייה רחבה וחגיגית של סופגניות ללא גלוטן. ניתן יהיה להשיג סופגניות ללא גלוטן במבחר רחב טעמים עם מילויים ייחודיים, כמו: פירות יער, קרם קפה, קרם פיסטוק, ריבת חלב ובמילוי קלאסי של ריבת תות. קולקציית הסופגניות ללא גלוטן מיועדת לשוחרי הבריאות, חובבי מזון ללא גלוטן או לסובלים ממחלת הצליאק. מדובר בסופגניות הנאפות במקום, טריות, אווריריות, עשירות בטעמים, רכות ונימוחות בפה. לצד הסופגניות ללא גלוטן רשת ביגה תציע מגוון סופגניות המכילות קמח במגוון מילויים זהים.

מחירים לצרכן:
סופגנייה במילוי ריבה 8 ₪
סופגנייה במילוי ריבת חלב 9 ₪,
סופגניות במילויים מיוחדים 12 ₪

אוריאו ומילקה

בתזמון מושלם לחג החנוכה שהפך לשם נרדף לחג הסופגניות,  הדונאטס המקוריים של המותגים הפופולאריים מילקה ואוריאו מגיעים לראשונה לישראל.

צילום יחצ

הדונאטס של מילקה ואוריאו ישווקו ברשתות השיווק, חנויות הנוחות, תחנות דלק, סופרמרקטים, חנויות שוק פרטי, מסעדות ומאפיות, בתי-מלון, בתי קפה חנויות מתמחות ועוד. המוצרים, דונאטס אוריאו במילוי קרם וניל עשיר ובתוספת שבבי עוגיות אוריאו אמיתיות, ודונאטס מילקה בציפוי ובמילוי קרם שוקולד מקורי של מילקה יימכרו בשתי גרסאות, בתפזורת או באריזה אישית ממותגת. מי שזכתה בזיכיון הבלעדי לשיווק הדונאטס של מילקה ואוריאו היא היבואנית NeoBrand. החברה מייבאת באופן בלעדי לישראל את המותגים Tottis, Fruut, Zero Candy, מותג הפסטות האיטלקי Farabella, מותגים פרטיים עבור חברות מזון גדולות ורשתות השיווק וכעת גם את הדונאטס המקוריים של מילקה ואוריאו.

שוק הדונאטס בישראל רשם צמיחה מפתיעה מאז פרוץ מגפת הקורונה. כך לדוגמה, בשנת 2020 נמכרו בישראל 3.5 מיליון יחידות דונאטס בהיקף של כ 17 מיליון שקל. כעת, עם תחילת השיווק של הדונאטס של מילקה ואוריאו, ההערכות בשוק צופות צמיחה משמעותית אף יותר, בייחוד לאור הביקוש הרב הצפוי בחנוכה. המחיר המומלץ לצרכן לדונאטס מילקה ואוריאו יעמוד על 8-10 ש"ח ליחידה, המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי בלבד.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן