פרכיות Drizzilicious. צילום יחצ

קבוצת שסטוביץ קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל של המותג האמריקאי Drizzilicious – חטיפי סופר פוד על  בסיס דגנים מלאים, קינואה, צ'יה וזרעי פשתן – במגוון טעמים מכילים רק  90 קלוריות ל-21 יחידות, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא חומרים משמרים, מתאים גם לטבעונים.

 חטיבת המזון של קבוצת שסטוביץ, קיבלה את הזכיון הבלעדי בישראל לייבוא ושיווק של המותג האמריקאי Drizzilicious, המתמחה בחטיפי סופר-פוד בריאים וטעימים, ונחשב לאחד מהמותגים המובילים בארה"ב ובקנדה ומהנמכרים ביותר ברשתות המזון והשיווק כמו וולמארט, טרגט, קוסטקו ועוד רבות נוספות.

פרכיות Drizzilicious. צילום יחצ

Drizzilicious הוא מותג חטיפים אמריקאי שהפך לפופולרי בזכות שילוב ייחודי של טעם ובריאות. המוצרים של המותג כוללים פריכיות אורז קטנות, עם זיגוג מתקתק וזוכים לביקורות חיוביות מאוד עם דירוג ממוצע גבוה באמאזון.

Drizzilicious מציע חטיפים פריכים על בסיס דגנים מלאים, קינואה, צ'יה וזרעי פשתן המצופים בשכבת דריזל מתוקה כך שמנה מדודה של פרכיות מאפשרת לצרכן להנות מכמות גבוהה של פרכיות עם מעט קלוריות (רק 90 קלוריות ל-21 יחידות). החטיפים מתאימים גם לטבעונים, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא חומרים משמרים, ללא אלרגנים וללא רכיבים מהונדסים גנטית.

בשלב הראשון ישווקו בישראל שלושה טעמים: קרם עוגיות, וניל יום הולדת וטעם  SMORE’S.

פרכיות Drizzilicious. צילום יחצ

מותג Drizzilicious מציע חטיפים המשלבים טעם מפנק עם יתרונות בריאותיים, ורכיבים מזינים. המותג זכה להצלחה בארה"ב בזכות החדשנות שלו- שהפכה את פריכיות האורז הפשוטות למעדן עם שכבת דריזל מתוקה.

לדברי דינה שטוף, מנהלת שיווק משסטוביץ: "כניסת המותג Drizzilicious לישראל, הוא חיזוק משמעותי לפורטפוליו המותגים של החברה, בעיקר בתחום המזון והבריאות, במטרה להציע לצרכן הישראלי מגוון רחב של חטיפים איכותיים, טעימים ומזינים".

מחיר ממוצע לצרכן (עפ"י CHP):  19.90 ₪ – 21.90 ₪

כשרות – OU

ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון המובילות בישראל.

פרכיות Drizzilicious. צילום יחצ

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן