צילום אפיק גבאי

תכירו את חגיגת הקרניבורים החדשה שנפתחה בחוצות אלונים.

פיטמאסטר, היא לא מסעדה רגילה, אלא כזו שמביאה קונספט אירוח חדש בלעדי וכשר, באזור הצפון, בסגנון משתה אבירים שיתופי, וחוויה קולינרית שהיא שואו אחד גדול על טהרת הבשרים מהמעשנה, ובשרים שנצלים על אש גלויה. הקונספט שהתחיל בפתח תקווה בשנת 2019 ונוחל הצלחה, נולד לראשונה בין כמה חברים טובים שנפגשו ליד המנגל בחוף הים או בחורשה, שחלקו יחד את חדוות הבשר, ובעיקר את הידע והמומחיות שלהם בין האחד לשני. לימים התפתחה לה קהילה ענקית שמונה כ – 50,000 חברים בפייסבוק, בשם פיטמאסטרים – הקהילה לקרניבורים בלבד, שם הם חולקים מתכונים, מייעצים ומשתפים את הידע שלהם בנתחי בשר מיוחדים.

צילום אפיק גבאי

השותפים של הסניף החדש שנפתח בקניון חוצות אלונים בעמק יזרעאל מחזיקים בתואר הנכסף "פיטמאסטר", (מומחה להכנת בשר על אש גלויה), וכול אחד בתורו יהיה אחראי למופע הקרניבורי שלו באותו הערב. בפיטמאסטר יצרו חוויה המשלבת בין סעודה עשירה בנתחי בשר מושחתים ומובחרים, לבין ישיבה חברתית משותפת, כשבמהלך האירוע הפיטמאסטר יוצר מופע להטוטנות של קיצוץ, פירוק, הגשה, הסברים ושיתוף הקהל במלאכת הכנת הבשר שיוצא מהמעשנה, או מהגריל. הסועדים שותפים לאורך כל הארוחה במופע, כשהם יושבים סביב שולחן אבירים גדול, הצופה אל המטבח הפתוח, כשממולו, הפיטמאסטר שלנו, שמתפעל את העמדה המפלצתית של המעשנה והגריל שכוללת: שתי מעשנות ריברס, שתי עמדות גריל עם ספינר ומתקני צלייה נוספים שמטרתם לצלות את הנתחים סביב הגחלים הלוחשות,. זהו מופע קרניבורי בן כשעתיים וחצי, שמזמינים אותו מראש, לכן כולם מגיעים באותה השעה, מתיישבים בשולחן אבירים גדול, כשהם לא מכירים אחד את השנייה, מעליהם פזורים מסכים ורמקולים בדיוק כמו במופע תיאטרלי. אין תפריט, ואף אחד לא יודע מה יוגש לו באותו הערב.

צילום אפיק גבאי

הארוחה כוללת: שני סלטי פתיחה משתנים, לחם ומטבלים, שבעה סוגי נתחי בשר מיוחדים ומשובחים מהמעשנה והגריל שמתחלפים כאמור מארוחה לארוחה ביניהם גם: אסאדו, אורז אושפלו עם נתח בשר משתנה שעבר שבע שעות עישון, אונטריב, פיקנייה, חזה אווז, דנבר סטייק, סינטה, אנטריקוט, פילה, ופלאט איירון. לצד כל מנת בשר תוגש תוספת מיוחדת עם טוויסט מהמעשנה. שתייה קלה (סודה ומים), בירה ויין חופשי, קינוח וקפה. מחיר לסועד: 270 ₪. כל חומרי הגלם, הסלטים והמטבלים מוכנים במקום. הסועדים מוזמנים להביא עמם יין ואלכוהול ללא דמי חליצה. כל ערב החל מהשעה: 20:00 מתקיים משתה אחר, שלא דומה לקודמו. המסעדה היא חלל אחד פתוח ורחב ידיים, מעוצב ומתכתב עם הקונספט, שילוב של מתכת ועץ, חדר vip מתאים לאירועים אינטימיים, וניתן לערוך בו אירועים ושמחות עד 120 איש. המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות מועצה אזורית עמק יזרעאל.
מסעדת פיטמאסטר, קניון חוצות אלונים

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן