צילום: יחצ ריו מרה

הקמפיין יעלה תחת הסלוגן: 'ריו מרה – להתענג בכל רגע!'

בהשקעה של 1 מיליון ₪

ריו מרה, מותג הטונה המוביל במכירות באיטליה, עולה השבוע בישראל בקמפיין לסדרת אינסלטיסימה – ארוחות מהירות, המבוססות על הטונה המעולה של ריו מרה ומיועדות לאכילה בתוך ומחוץ לבית, תחת הסלוגן: 'ריו מרה – להתענג בכל רגע!'

צילום: יחצ ריו מרה

הקמפיין יעלה בתקציב הנאמד בכמיליון ₪ וכולל תשדרים בטלויזיה: בערוץ 12 ובערוץ 13, פעילות ברשתות החברתיות, ופעילות משפיענים. כמו כן יערוך המותג קד"מ בפסטיבל מתגייסים שם יחולקו מוצרים לטעימות וגם פרסים ממותגים.

הקמפיין ידגיש את הערכים של סדרת הטונה אינסלטיסימה: ארוחות טעימות, מבוססות טונה איכותית,  שניתן לאכול בכל רגע ובכל מקום; בפיקניק או בטיול בארץ או בחו"ל, במשרד ואפילו בבית כארוחה.

הקמפיין יחשוף את מגוון הארוחות של הסדרה, לדוגמא: ארוחת טונה בסגנון מקסיקני, ארוחת  טונה וירקות גינה, ארוחת טונה עם אורז וירקות,  ארוחה טונה עם קוסקוס וירקות.

צילום: יחצ ריו מרה

לדברי גלית בר, מנהלת חטיבת המזון והבריאות בשסטוביץ : "המטרה בקמפיין לעורר מודעות ולעודד התנסות במוצרי סדרת אינסלטיסימה, ארוחה טעימה מבוססת טונה איכותית של ריו מרה ,  שניתן לאכול בכל מקום ובכל זמן".

טונה ריו מרה הינה טונה באיכות פרימיום מאיטליה. הדגים של ריו מרה נבחרים בקפידה ועוברים תהליך של ניקוי כפול להסרת כל עודפי השומן והחלקים שאינם ראויים, ולאחר מבדקי איכות ועמידה בתנאי בקרה קפדניים לאורך כל שרשרת האספקה.

הצצה ראשונה לקמפיין:

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן