בקמפיין יככבו 3 כוכבי רשת מובילים: יעל קרפלוב, אמילי מדואל ואסף הראל
יעלה בהשקעה הנאמדת בכ-350 אלף ש"ח
המותג הקולינרי מאסטר שף שנכנס לראשונה לפני מספר חודשים לקטגוריית התבשילים האישיים עם TAK–TIK, מרחיב בימים אלה את הסדרה ומשיק שני טעמים חדשים – פיקנטי ואסיאתי חריף. מוצרי הסדרה הם היחידים בקטגוריה שמגיעים עם מכסה להכנה קלה ונוחה.
לרגל השקת הטעמים החדשים, יוצא המותג בקמפיין בהיקף של כ-350 אלף ש"ח, בהובלתם של שלושה כוכבי רשת ידועים: אסף הראל – עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, יוצר תוכן העוסק בחיי היום-יום, קומדיה, טיפים ביקורות ומוטיבציה. אמילי מדואל – אחת מכוכבות הילדים האהובות בישראל, מככבת ב"רוני וטום", סדרת הילדים הנצפת בישראל, ובסדרה חדשה עם גיורא חמיצר "אבא מטפלת", ויעל קרפלוב -יוצרת תוכן מצליחה בטיקטוק, הידועה בזכות הסרטונים הקצרים והמשעשעים שלה, מככבת ב"שקשוקה" ועוד סדרות ילדים ונוער.
הקמפיין, בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים "ציבלין טווינס", יעלה בסושיאל, בדגש על טיקטוק ויוטיוב, וימחיש את הטעמים החדשים בסדרת TIK-TAK המציעה פתרון מושלם לארוחה מהירה ומלאת טעם בכל זמן ומקום, לכל בני המשפחה – מקטן עד גדול, ולכל מי שמחפש פתרון מיידי לארוחה טעימה, בבית או מחוצה לו. פותחים את המכסה, שופכים מים רותחים וסוגרים חזרה, ממתינים 3 דקות בלבד וזה מוכן לאכילה!
קרין שהין מנהלת יחידת עסקית בשסטוביץ מוסרת: "סדרת TIK-TAK החדשה שהשקנו לפני מספר חודשים הינה בשורה אמיתית בתחום התבשילים האישיים, והיחידה בקטגוריה שמגיעה עם מכסה לשימוש קל ונוח. אנו ממשיכים לעבוד על פיתוחים נוספים וכעת משיקים שני טעמים חדשים – פיקנטי וחריף, שנותנים מענה לטעמים שקהל היעד אוהב. לצורך הקמפיין חברנו לכוכבי רשת שבשפה ובמטבע לשון שמותאם לילדים ובני נוער מעבירים את הטעמים החדשים שהם "טעימים של הצרחות"".
קטגוריית התבשילים האישיים הינה קטגוריה משמעותית בגודלה, אשר מגלגלת מכר של 27 מיליון יחידות בשנה, וגדלה בעקביות מדי שנה.
המותג מאסטר שף, שהושק לראשונה בישראל בשנת 2012, הינו מותג מוביל שזוכה להצלחה רבה וצמח בכ-41% ב-3 השנים האחרונות בקטגוריות בהן הוא פועל (עפ"י נתוני סטורנקסט). המותג מציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים, במגוון רחב של קטגוריות, ביניהם: טורטיות, רטבים אסיאתיים, פרורי לחם, שימורי עגבניות, מיונז, חרדל, קוסקוס, נודלס, אטריות למרק, דפי אורז ועוד.